002
Als ik beneden kom pak de boterham van mijn bord en eet hem op terwijl ik mijn jas en tas pak. Als ik mijn boterham op heb pak ik mijn fiets en fiets naar school, Als ik op school aankom zet ik mijn fiets in de stalling en loop naar mijn kluisje. Ik schiet in de lach als ik bij mijn kluisje aan kom, daar staan Rein, Leanne, Jim, Sanne en Kim voor mij te zingen. ik geef ze allemaal een knuffel, als de bel gaat lopen we naar Mentorles. Leanne, Sanne en ik gaan achterin de klas zitten en Jim, Rein en Kim voor ons. 'Jongens, deze les mogen jullie zelf weten wat jullie doen! ik heb een gesprek' Ik kijk op en zie onze mentor de klas uit lopen.'Lynn, dit is het cadeau van ons vijven! alsjeblieft!' 'Dankje wel!' ik pak de grote doos aan. ik maak hem open en zie 5 cadeautjes liggen, ik pak ze allemaal uit. ik zie een foto op canvas doek van ons van vorig schooljaar, een collage van allemaal foto's van ons, een tegoedbon van 12,50 bij de Primark, een hoesje voor mijn telefoon, en een cd. 'Wat staat er op de cd?' vraag ik aan ze, 'liedjes die jij in hebt gezongen!' zegt Leanne. 'Hoe komen jullie daar aan?' vraag ik. 'We zijn naar de studio van je vader gegaan en gevraagd of wij 5 liedjes mochten die jij hebt in gezongen' zegt Kim. ik schiet in de lach en geef ze een knuffel. 'Lynn je zingt echt heel mooi!' ik kijk Rein aan en voel mezelf rood worden. Als de bel gaat lopen we met z'n 6en naar muziek, we zitten hier in groepjes van 6 dus kunnen we nu gezellig met z'n alle bij elkaar zitten.'Lynnquenda en Rein jullie zijn!' ik en Rein staan op en lopen naar voor in de klas. Rein gaat achter de piano zitten en ik ga achter de microfoon staan en we beginnen. Als Rein de laatste noten speelt, begint iedereen te klappen en te juichen. ik loop op Rein af en knuffel hem half dood. 'Jongens jullie hebben een 9,5' ik knuffel Rein nog steviger en hij mij ook. Wij gaan weer zitten en nu komen Joep en Marije, zij waren ook heel goed. zij krijgen een 7,8. Als deze les afgelopen is hebben pauze. We lopen naar het plein en gaan op de tafeltennis tafel zitten, ik begin met Leanne te kletsen. ik voel dat iemand mij aan het haar trekt en ik op de grond gesmeten word, ik hoor Leanne een gilletje slaan. ik voel een harde klap tegen mijn hoofd en mezelf weg zakken. het laatste wat ik hoor is iemand mijn naam roepen......................................
Reageer (1)
New ABO, je schrijft echt AWESOME!
1 decennium geleden