Foto bij Annebel ''An'' Carter

Naam: Annebel ''An'' Carter. Ze wordt altijd An genoemd omdat ze Annebel geen leuke school vind.
School: Ashton High
Werk: Forever 21
Leerjaar: 4 Havo
Stad: Brighton, England
Leeftijd: 16
Uiterlijk: Zie foto ^
Houdt van: Shoppen, Liz, Creatief zijn, en Gitaar spelen
Houdt niet van: a broken heart, haters, en mensen die haar negeren
Beste vriendin: Liz Anderson
Relatie/Single: Single, maar net uit elkaar met haar ex Luke waar ze bijna 2 jaar mee samen was.
Familie: Ouders: Amber & Phill. Eén oudere broer: Jason.
Karakter: Op school is ze best wel verlegen, en ook heel erg ijverig. Ze doet haar best en haar vrienden viden het een beetje overdreven veel. Soms is ze ook liever met school bezig dan dat ze afspreekt met hun. Op dit moment zit ze niet zo lekker in haar vel. Dit komt omdat haar ex vreemd is gegaan tijdens de relatie die ze hadden. Ze had dit totaal niet verwacht en heeft nu ook een broken heart. Ze het niet zitten om zich opnieuw met een jongen te binden, omdat ze bang is dat weer het zelfde gebeurd dan als bij Luke. Maar bij haar vriendin Liz kan ze helemaal zichzelf zijn. Dan denkt ze niet meer aan Luke maar is ze heel vrolijk en ook wel een beetje ondeugend. Ze kennen elkaar doordat ze bij elkaar in klas 1 & 2 samen in de klas zaten. Maar doordat Liz een niveau gezakt is, moest ze naar een andere school. Ze zien elkaar nog wel veel doordat ze maar twee straten van elkaar af wonen.

Reageer (1)

  • Yestherday

    Klinkt al super leuk!

    1 decennium geleden

Meld je gratis aan om ook reacties te kunnen plaatsen