Hoofdstuk 16
Enjoy!
Elore POV
Gnagna, toch nog snel even Louvia in een genante situatie gebracht. Best gemeen van me, maar komop, that was FUN! We rennen nu zo een beetje naar de tunnel die ons naar de deur van het vliegtuig leidt. We hebben natuurlijk weer veel te traag afscheid genomen waardoor we dus nu in tijdsnood zijn. Hebben wij weer natuurlijk.
Eindelijk zitten we op onze stoel. Ik heb helemaal geen zin om te vertrekken maar we zijn nu al zo ver. Misschien valt het allemaal wel mee. Snel steek ik de oortjes van mijn Ipod in mijn oren en luister naar de geruststellende stem van Edje. Louvia en ik hebben zo onze eigen namen voor artiesten, zodat het lijkt of het onze vrienden zijn. Zo heb je dus Edje, Twix zo noemen we Bruno Mars, dan heb je ook nog ons vriendelijk Pasje, Passenger dus en als laatste hebben we TomTom, dé Tom Dice uit België, sinds Eurosong zijn we echt enorme fan van hem. Nu ik erover nadenk, Frankrijk is een buurland van België, misschien kan ik eens een reisje maken naar een concert van hem. Dat zie ik later nog wel, nu eerst die brief. Ik grijp naar mijn rugzak die boven mijn hoofd in een bakje zit. Ik sta op en merk dat we al aan het vliegen zijn, hmm... niets van het opstijgen gemerkt. Ik neem de brief eruit en begin te lezen.
Reageer (1)
Super hoofdstuk! Ga je de brief typen?? want nu wil ik wel weten wa erin sta eh! ) xx
1 decennium geleden