11: The prison - Sasuke's lover
Orochimaru's prison
'Dus dit is het he?' vroeg Suigetsu toen Sasuke plots voor een grote metalen deur in een rots stond. 'Ja ... denk ik.' zei Sasuke. Suigetsu stapte er naar toe en klopte op de deur. -Niets- 'Wat ze zeggen is waar , de wachters laten niemand zonder Orochimaru's toestemming binnen.' zei Suigetsu. 'Wel dan gaan we maar terug.' zei hij en draaide zich om. Hij hoorde plots de krakende scharnieren van de stalen deur. 'Of je doet dat.' zei hij toen hij was om gedraaid en ze binnen wandelde. 'Hoe deed je dat trouwens?' vroeg hij. 'Mijn curse mark is de sterkste van allemaal.' zei Sasuke en daar liet hij het bij. 'En wat is je plan ? Wat doen we hier? En waarom zijn we hier? Mogen we hier trouwens wel zijn? Ik denk het niet...' en zo ging Suigetsu de hele weg verder. 'Houw jij ooit wel eens je mond?! ' riep Sasuke kwaad. ' Wel euh ... Neen.' zei Suigetsu met een brede grijns op zijn gezicht. 'Nog één enkel woord en ik hak je kop er af.' dreigde Sasuke.
'Wie denken jullie dat jullie zijn?!' riep een meisjes stem van achter hen. 'Zijn jullie gestuurd door Orochimaru .... ?' en ze klonk plots heel bang. 'Eigenlijk nie .... Mmmmmm.' Sasuke had Suigetsu de mond gesnoerd voordat die ook maar iets kon verklappen en fluisterde:'Dombo !' in zijn oor. 'Ja we komen hier nakijken of alles in orde is.' loog Sasuke. 'Euh wel jullie zien dat alles in orde is dus ga nu maar weg.' zei ze op dezelfde bange toon en duwde hen in de richting van de deur. 'Je lijkt gespannen,' zei Sasuke met koele stem, 'is er iets?' vroeg hij. 'Euh ...' aarzelde ze. 'Oké. Suigetsu , kijk jij de cellen na?' vroeg hij. 'Natuurlijk.' zei Suigetsu met een lach op zijn gezicht en hij maakte een buiging. 'Je komt er toch niet in zonder sleutels.' zei het meisje. 'Die heb ik niet nodig.' zei Suigetsu en hij veranderde in een plas water en stroomde onder de deur door. Wat?!' riep het meisje verbaast. 'Wie ben jij?' vroeg Sasuke. 'Karin de beste bewaakster van de gevangenis.' zei ze prompt , alsof ze het had geoefend. 'Wel dan ...' begon Sasuke maar het meisje drukte zich tegen hem aan en zei :' Nu we helemaal alleen zijn kunnen we misschien ...' maar ook zij werd onderbroken. 'Stoor ik?' vroeg Suigetsu geërgerd. ' Nee.' zei Sasuke rustig ter ergernis van Karin. 'Wel er staat dus één kamer deur open.' zei Suigetsu. 'De gevangenen zijn hier niet sterk hoor.' loog Karin. 'Toch ga ik.' zei Sasuke en vertrok. Suigetsu en Karin waren nu alleen.
Suigetsu had zich in het bureau op de grond gezet en leunde tegen de muur. Er viel een ongemakkelijke stilte die werd door broken door Karins gegrom. ' Nu is het genoeg!' schreeuwde ze en vloog op Suigetsu af. 'Wat?!' riep hij uit en Karins voet boorde zich in zijn gezicht. Het water vloog in het rond. 'Wat ben jij?' vroeg ze licht gekalmeerd en verbaast. 'Gewoon een experiment van Orochimar ...' een grote knal snoerde Suigetsu de mond. 'wat was dat?' vroeg hij stomverbaasd. 'Ik weet het niet .... Sasuke!' Gilde Karin.
Reageer (2)
Lowls want more..
1 decennium geledenUuuuuuuuh!!!!
1 decennium geledenSpannend!
Snel verder please