Teen 23.
Louis POV.
Ik stapte uit de auto en liep naar Laura's voordeur. Ik drukte wou net op de bel drukken toen een andere auto de oprit opreed. Esmay. Ze stapte uit en glimlachte naar me. Ze gooide het portier dicht maar liet daardoor wat papieren vallen. Ik snelde naar haar toe en raapte ze voor haar op. 'Dankje.' Glimlachte ze en ze kreeg roze blosjes op haar wangen. We liepen samen weer terug naar de voordeur. Ze drukte op de bel en propte de papieren in haar tas. 'He jongens!' Zei Laura vrolijk toen ze de deur opende. We liepen naar binnen, Charlotte kwam naar ons toegerend en vloog me meteen om de hals. 'Jullie gaan oke zijn?' Vroeg ze nog terwijl ze haar jas aantrok. Ik knikte. Ze is ook altijd zo bezorgd. 'Het is gisteren toch ook goed gekomen?' Vroeg Esmay lachend. 'Alleen wil ik deze keer wel betaald worden.' Lachte ik. 'Je mag eten en drinken uit mijn frigo nemen, zo goed?' Antwoordde Laura grinnikend. 'Ik ben Niall niet!' Zei ik quasi beledigt. Ze lachte en drukte nog een kus op onze wangen. 'Geen dingen doen die ik niet zou doen!' Riep ze nog waarna ze de deur uitliep. Waar had ze het nou weer over? Ahja, die meid heeft ze niet alle vijf meer op een rij. Net zoals ik dus. 'Dus wat zullen we doen?' Vroeg Esmay. 'We kunnen gaan zwemmen? Het is toch mooi weer?' Stelde ik voor. Charlotte stemde enthousiast in. 'Oke dan, ik denk wel dat Laura een bikini heeft die ik kan lenen, kom Lotte dan halen we je spullen.' Ik zette Charlotte op de grond en ze liep samen met Esmay naar boven. Plan gelukt! Ik had mijn zwembroek al bij omdat ik sowieso wou gaan zwemmen, ik moest alleen Esmay nog kunnen overtuigen. Wat blijkbaar goed is gelukt! En dit plan heeft niks te maken met het feit dat Esmay zo meteen in bikini zal rond paraderen... Heus niet.
Zo gezegd zo gedaan! Ik parkeerde de auto voor het zwembad en we stapten uit. Ik betaalde voor ons drietjes en we liepen naar de pashokjes. Na een half uurtje stonden we aan het zwembad. Ik had mijn ogen nog niet van Esmay afgehaald, ze zag er geweldig uit in die bikini! Het was rood met roze randjes. Ik zei toch dat ik mijn ogen niet van haar af zou kunnen houden...
'Glijbaan glijbaan!' Riep Charlotte enthousiast. 'Ga jij met haar naar boven, ik zal jullie beneden opwachten!' Esmay knikte en liep met Charlotte richting de glijbaan. Ik zelf dook het water in en ging aan het einde van de glijbaan staan.
Esmay POV.
Ik ging met Charlotte tussen mijn benen aan het begin van de glijbaan zitten. Ik zag Louis beneden al staan, klaar om Charlotte op te vangen. Zelfs van hier kon ik zijn prachtige lichaam perfect zien. Oh god, wat was zwemen een goed idee!
'Klaar?' Vroeg ik aan Charlotte. Ze knikte, ik liet los en we gleden aan een supersnelheid naar beneden. Opeens ging Charlotte plat liggen waardoor ze veel sneller ging dan ik. 'Lotte!' Riep ik nog maar ze verdween om de hoek. Het einde was in zicht. Ik belande in het water en ging kopje onder. Ik kwam proestend boven en zag dat ik rond Louis' middel geklemd zat. Ik voelde mijn wangen rood kleuren, ik glimlachte verlegen en liet hem los. We zwommen naar de kant waar Charlotte op ons zat te wachten. 'Gemeen klein meisje! Mij zo alleen laten!' Lachte ik.
Er zijn nog geen reacties.