41
Als iedereen aangekleed was gingen we naar het zwembad. "Ik wil eerst in de sauna en dan in het bubbelbad." zei Liam. "Is goed voor mij." zei ik. We stapten allemaal in het sauna cabinetje en wachtte tot het te warm werd.
"Ik kan niemeer, ik ga eruit." zei ik hijgend van de warmte. "Het bubbelbad roept ons." zei Harry. We zochten een bubbelbad dat groot genoeg was voor ons allemaal en vonden uiteindelijk de grootste.
"Harry." zei ik. "Ja?" vroeg hij. "Zak eens dieper in het water." zei ik. "Waarom?" vroeg hij. "Doe gewoon." zei ik. Harry zakte wat. "Stop." zei ik.
"Kijk nu drijft je boot op het water." zei ik. Harry keek me dom aan. "Je tattoo, de boot, je arm. Hij drijft op het water kijk." zei ik en wees naar zijn arm. Harry keek naar zijn arm en lachte.
"En mijn vlinder verdrinkt." zei hij en lachte naar zijn borstkas. Ik keek naar de vlinder en merkte nu pas op wat een mooi lijf mijn broer heeft. Plots stopte de bubbels. "Het is gedaan." zei Louis.
"Gaan we even drogen, wat eten en dan in het zwembad?" vroeg Niall. "Wanneer heb jij geen honger?" vroeg Liam. "Nooit." zei Niall met een glimlach. We droogden, aten een hamburger. En stonden nu op het punt in het zwembad te gaan.
Ik voelde dat Niall me vastnam, en me mee onder water trok. Ik schrok van het koude water die mijn opgedroogde huid aanraakt. Maar dat gevoel veranderde toen ik zijn lippen op de mijne voelde. We waren onderwater maar hij had zijn lippen netjes op de mijne laten zitten.
Hij liet los en we kwamen weer boven. Ik snakte naar adem. Niall zwom naar me en haalde een verdwaalde pluk haar vanuit mijn ogen. Ik plaatste mijn handen hard op het water en het sprong allemaal op Niall.
"Zijn de kindjes klaar?" vroeg Liam. Ik keek omhoog naar de jongens die nog langs de kant stonden. Maar tot mijn verbazing ook helemaal doorweekt waren. "Goeie move Niall, nu plakt mijn broek al tegen mijn billen, en ik ben nog niet in het water geweest." stamelde Zayn.
"Sorry." verontschuldigde Niall zich. Onopgemerkt zwom ik naar de kant. Tot ik onder Harry stond. Ik greep zijn enkel vast, hij keek naar me. Maar dat was al te laat. Ik trok hem onmiddelijk het water in. De bekende krullenbol kwam nu helemaal zijkend nat terug boven.
"Waar zijn je krullen Styles?" vroeg ik. "Weg gespoeld, mevrouw Styles." zei hij. Ik keek hem met een grijns aan en wist dat dit het begin van een serieus watergevecht was. Dat herinnerde ik me nog van vroeger. Ja we zijn broer en zus, we vechten wel eens. Met water en zonder.
Ik werd uit mijn gedachten gehaald door een grote klets water in mijn gezicht. Ik wreef in mijn ogen, en voelde opeens wel heel snel 2 handen rond mijn nek. Ik keek om en het was Liam.
Reageer (2)
Aaaaaaaw die broer zus liefde zo cute
1 decennium geleden