Foto bij Hoofdstuk Twintig

Hey iedereen ik schrijf voor Luna ik ben btw anastasija.

XXX

Serena Bella Malfoy

Ik werd wakker en zag professor Snape, Anderling en Perkamentus bij mijn bed staan.
Als eerste zij Perkamentus 'Fijn dat u wakker bent Serena' Ik knikte toen liepen Snape en Anderling weg.
Perkamentus zij toen 'Als er wat is kun je altijd bij mij terecht dat weet je toch?' Ik knikte toen weer.
Hij glimlachten en haalden nog een bord met eten te voorschijn. Ik zei 'Bedankt' En begon meteen te eten.
Ik rammelde van de honger. Toen kwamen Harry,Ron en Hermione binnen. Ze renden naar me toen en vroegen alledrie 'Hoe gaat het heb je nog pijn'
Ik lachte en schudden mijn hoofd. Ik wou opstaan maar Madam Pleister kwam binnen en zei 'Nee nee nee jij blijft gewoon even zitten over 2 uur mag je weer gaan.' Ik keek op de klok en zag dat het al '1 uur was' Dus 3 uur mag ik hier weg. Ik keek op mijn rooster om te zien wat we de derde lesuur hadden. Het was Toverdranken. Fijn ik ben daar dus echt slecht in, Ik had het al thuis geprobeerdt en dat lukte voor geen meter.

Reageer (1)

  • Sonyara

    Nice snel verder

    1 decennium geleden

Meld je gratis aan om ook reacties te kunnen plaatsen