Foto bij ~~Presentations~~

Dit is hoe de hoofdrolspeelster eruit ziet :)

~~Algemeen~~
Naam: Sissi Abygail Summer
Leeftijd: 15 jaar
Geboorte datum: 03/09/1996
Afkomst Australië en America
Land: Engeland

~~Fysiek~~
Haar: Lang bruin/blond golvend haar
Ogen: Fel blauwe ogen
Lengte: 1m73
Huid kleur: Wit
Postuur: Slank

~~Karakter~~
Gereserveerd en discreet op school, maar niet met haar vrienden en broer.
Mooi maar onzeker, is heel sportief en creatief, dat heeft ze aan haar broer te danken.
Ze is een beetje een "jongen" in haar manier van zijn, ze is niet bang haar vuil te moeten maken!
Te vriendelijk en glimlachend veel, ze is vaak in haar eentje op school om geen aandacht te trekken.
Ze sms't constant in de les en danst ballet, terwijl haar favoriete muziekgenre eigenlijk dubstep is.
Haalt heel goeie punten zonder te moeten studeren, en zodra ze met haar vrienden in een klas zit babbelt ze veel.

~~Hobby's~~
Sport: Surfen, Skaten, volleybal, baseball, dans, zwemmen, stappen, fietsen, duiken en zeilboot!
Creatief: Drum, gitaar, viool, piano, zingen, theater, schrijven, foto's trekken.
Vrije tijd: Surfen en skaten met vrienden, op stap gaan, cinema, spelen, feesten, attracties, shoppen!
Love's: Starbucks <3, sms'en, muziek, computeren, dingen organiseren.

~~Familie~~
Biologisch ouders: Kent ze niet
Adoptieve moeder: Rebecca Melinda Summer, 31 jaar beroemde magazine schrijfster en mode specialist.
Adoptieve vader: Harry Scott Summer , 32 jaar is een muziek manager.
"adoptieve" broer: Simon Liam Summer 17 jaar, populair, skater, surfer, volleybal speler, gitarist, drummer! Zijn zusje is zijn beste vriendin, ze zijn onafscheidelijk en delen al hun passies! Zou ze niet geadopteerd zijn door zijn eigen ouders, zouden ze wel een koppel kunnen zijn :p

Er zijn nog geen reacties.


Meld je gratis aan om ook reacties te kunnen plaatsen