Vorige hoofdstuk extra lang!
Dit hoofdstuk krijgen jullie ook in de ochtend al weer twee geschreven vandaag!! Misschien nog meer wie weet?

Is goed we zien jullie zo, ik geef rein nog gauw een kus! Kom yasmine laten we snel zijn anders verliezen we, ik wil winnen van die jongens!! Yasmine: ja ik ook wel, een vraagje he? Esmee: je kan alles aan me vragen! Yasmine: heeft Nils een vriendin? *yasmine bloost even* Esmee: hahahaha nee meid hij is helemaal van jou!! Yasmine begint ook te lachen! We hebben al zo veel wc rollen op gehaald dat we op een gegeven moment een karretje op hebben gehaald bij de receptie! Yasmine twee wappjes van rein wacht even! Yasmine en ik kijken wat er in staat! Esmee: over 45 min daar oh dat is al 25 min geleden hahaha ik antwoord wel is goed tot straks lief! Ik lees de andere ook wel even voor goed? Yasmine knikt! " de verliezers moet het andere team iemand na keuze een kus geven! Hgahaha yasmine dit is dus je kans!! Yasmine: mmmmh die keuze word niet moeilijk hij is echt leuk he? Esmee: het is een hele lieve jongen met leuke eigenschappen ja! Yasmine: vergeet twee dingen niet! Esmee: wat dan? Yasmine: 1 hij is ook knap! Esmee: hahaha oke! Yasmine: en 2 hij is van mij!! Esmee: hahaha ja dat weet ik al ik heb rein :) oke 20 min later staan wij al op de plek en zien we rein en Nils ook aan komen lopen! Nils: heeee meisjes! Rein: hee lieverd en yasmine! Wij in koor heeee!
Rein: oke tellen ik tel de meiden, Esmee tel jij de jongens?

Rein : 1....2....3....25....26....47.....48....99....105!!
Esmee hahahaha jullie precies ook!!
Rein: echt? Ja zegt Nils ik hb mee geteld en nu? Yasmine komt met het fantastisch idee!

Reageer (2)

  • xgalaxydream

    Snel verder! xo

    1 decennium geleden
  • Reinlicious

    Haha snel verder! Ben benieuwd<3

    1 decennium geleden

Meld je gratis aan om ook reacties te kunnen plaatsen