Hoofdstuk 15 - Nils kaller
Oke laten we die groene wc rollen maar gaan zoeken zegt Esmee! Iedereen stemt in. We beginnen wel voor aan in het park dan kunnen we Zo door lopen. Nils: ja slim idee rein! Yasmine is een beetje stil valt mij op. Ik ga naast haar lopen en vraag : "wat zijn je hobby's?" Yasmine kijkt me even aan en zegt dan toch: " eigenlijk heb ik geen hobby.. En ze begint een klein beetje te lachen! Maar ik vind iets met vrienden doen of gitaar spelen wel heel tof om te doen! Whattt speel jij gitaar? Yasmine kijkt me een beetje aan van is dat erg? Yasmine zegt heel zachtjes: ja... Nils: maar dat is super ik ook! We beginnen beide te lachen. Rein: hier is ons eerste huisje al laten we doen twee naar binnen twee naar de andere kant? Nils: ja is goed! Esmee: meiden tegen de jongens? Yasmine en rein in koor: hahaha ja top! Nils : wees voorzichtig en pas goed op jullie zelf! Ik zie dat yasmine nog een keer omdraait en een kus handje geeft! Ik loop naar binnen! Oooh dammnn ze is zo leuk! Rein ziet het aan me! Rein: Nils vraag d'r nummer niet zo moeilijk doen ze slaapt ook bij ons dus we helpen je wel! Ik: maar straks vind ze dat dom of is ze juist helemaal niet verliefd op mij.. Rein: maar dat kan ze wel worden heb een beetje vertrouwen in je zelf man! Rein: zou ik Esmee appen dat ze over 45 min aan het eind van het park moeten zijn? Ik knik! Rein: oke laten we snel verder gaan want anders winnen we natuurlijk niet! Rein: ik heb nog een idee'!!!! Ik: watdan? Rein: de verliezers moeten een kus geven aan het andere team? Ik: ja alleen jij en Esmee dan ja ... Rein: hoezo nee de afspraak is dan ook jij en yasmine kom op man dan krijg je sws een kus van d'r want wij gaan winnen toch!!! Ik zie dat rein al druk aan het w'appen is dus antwoord geven kan niet want hij heeft hem toch al verstuurd! Rein: geregeld nu snel wc rollen zoeken!
Reageer (1)
Wauw! Super leuk omg!<3 Wauww!
1 decennium geleden