Foto bij Beth is back!

'Romeo, heb jij een vriendin?' vroeg ik. Hij keek me aan met zijn grote, twinkelende hertenogen. 'Nee, waarom?' 'Wel omdat ik...zie dat jij en Katinka goed overweg kunnen met elkaar.' Hij haalde zijn schouders op en verspilde er geen woorden aan. Aaaaagh! Marco hoe kun je zo stom zijn! Meer dan alles wenste ik dat hij mijn handen zou vast nemen en zeggen dat hij ook van mij hield...

Ik sliep net zo goed toen er iets op mijn bed plofte en ik met een schok wakker schoot. 'Sam. Idioot beest,' gromde ik. Sam blafte vrolijk. 'Zeg jongen, normaal ben je pas wakker rond 9 uur, luie hond.' Ik keek op mijn gsm:
10.23
Ik kon mezelf wel slaan. Ik duwde Sam van mijn bed af en ging op de rand zitten. Sam begon aan mijn hand te likken. 'Euw! Sam!'
Sam blafte en sprong de trap af. 'Hei Sam,' hoorde ik van beneden. 'Heb je hem wakker gekregen?' Ik kroop vermoeid uit bed en liep de trap af. Sam sprong meteen bovenop me. 'Kom Sam,' hoorde ik weer. Dat was Romeo niet. Ik keek op. 'Aaah! Beth! Hoe kom jij hier?' Met een grijns van oor tot oor haalde Beth een sleutel uit haar zak. 'Jij!' riep ik kwaad. 'Ik kon het niet laten,' lachte ze. 'Eerst breek je in op m'n MSN, daarna m'n netlog en nu m'n huis,' zuchtte ik. 'Waarom?' 'Omdat ik je gewoon graag stalk,' giechelde ze. 'En, hoe is het met Romeo?' vroeg ze. 'Zit nogal vast,' bekende ik. Ze sloeg haar arm om mijn schouder. 'Je komt er wel. Als je me nodig hebt dan ben ik er voor je,' zei ze. Ik glimlachte. 'Thanks.' 'Daarom zijn we ook beste vriendinnetjes,' giechelde ze. 'Beth,'zei ik geërgerd. 'Sorry, het was sterker dan mezelf.'
'Hoi allemaal.' klonk het vanaf de trap. Ik draaide me om en ik zag Romeo staan op de trap. 'Hoi,' zei ik verlegen 'Hoihoi!' riep Beth vrolijk. 'Hei meis!' zei Romeo terwijl hij de trap af kwam. 'Heb je haar binnen gelaten?' vroeg hij toen aan mij. 'Ze is binnen gebróken,' zei ik geërgerd. 'Hoe heb je dat gedaad?' vroeg hij aan haar. 'Ik jatte de sleutel,' giechelde ze. Romeo liep naar zijn broek die hij over de zetel had gehangen en tastte in de zakken. 'heb ik ook,' lachte Beth en ze haalde een tweede sleutel uit haar zakken.

Reageer (2)

  • kjaartje

    verder verder verder verder bitte

    xxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxx kjaartje (H)

    1 decennium geleden
  • JudasLoverr

    hihi ^-^

    1 decennium geleden

Meld je gratis aan om ook reacties te kunnen plaatsen