hey!
hier weer een nieuw hoofdstukje!
ik weet dat het wat lang duurde, maar ik heb niet zo veel tijd!=(
en ik had ook niet zoveel inspiratie en nu wel=)
ik weet niet hoe lang het duurt totdat janneke weer schrijft, maar ik hoop voor jullie dat het snel is!
het zijn ook niet zo lange stukjes maar ik wil het wel een beetje spannend houden wat er gebeurt hihi

nouja veel plezier met lezen en een kudo/abo/reactie is altijd welkom=) vertel maar wat je goed en/of slecht vind!

xo' Anne

Ik trek de deur achter me dicht en meteen voel ik de koude wind in mijn gezicht, brrr. Met mijn gezicht ver in mijn col verstopt fiets ik snel naar huis, dit keer door met wat minder vallen en opstaan. Als ik mijn fiets in de schuur heb gezet en naar binnen loop kom ik in een walm van eten, “Puck ben jij dat?” hoor ik mam uit de keuken roepen, “jaa!” roep ik terug en loop richting mijn moeder. “wat gaan we eten?” vraag ik terwijl ik wat drinken uit de koelkast pak. “spaghetti, we kunnen bijna eten! Hoe was het bij Owen?” vraag ze glimlachend en ik lach terug, “het was wel gezellig! Zijn vrienden zijn heel aardig en we hebben veel gelachen!” zeg ik en ga dan aan de keukentafel zitten. Niet veel later komt mijn vader beneden en ook mijn zus Mila komt aanlopen vanuit het kantoortje. Mila is 16 en dus 1,5 jaar ouder dan ik, maar ik kan het heel goed met der vinden en we vertellen elkaar heel veel. We eten gezellig met z’n allen en ik vertel een beetje over Daan, Nils, Rein en natuurlijk over Owen maar die kennen ze natuurlijk ook al sinds ik heel klein ben.

Na het eten ruim ik even de vaatwasser in samen met Mila en daarna loop ik naar boven en ga achter mijn laptop zitten. Ik open twitter en tweet snel even wat, “@Puckk__: was gezellig vanmiddag met @OwenPlayfair @NilsKaller @reinduif en @0547daan !” dan zet ik mijn muziek aan en zing hard mee met alle liedjes totdat ik mijn slaapkamerdeur open hoor gaan en Mila binnen komt. “hey!” zeg ik vrolijk tegen Mila en ze gaat op mijn bed zitten. “zo, nu eens eventjes boytalk want dat kon net beneden natuurlijk niet, vertel me eens was er toevallig niet een van die vrienden van Owen leuker dan de rest?”

Reageer (1)

  • xSuzannne

    Leuk, snel verder!

    1 decennium geleden

Meld je gratis aan om ook reacties te kunnen plaatsen