'I'm baaack!' hoor ik door mijn muziek door. Ik zie dat Em binnenkomt met een lading zakken. 'dankje voor me achter te laten' mompel ik en gooi mijn hoofdtelefoon af mijn nek. 'huh?' vraagt ze en zet haat zonnenbril ook af. 'Ja, jullie waren gewoon vertrokken zonder mij?' Ze begint spontaan te lachen en ik kijk haar toe. 'Niall had gezegt dat we mochten vertrekken, omdat jij wou blijven surfen?' waarop ik antwoord 'zei hij dat echt ?' ze knikt en mijn mondhoeken gaan zachtjes omhoog. Hij loog wel, maar het is zo schattig want hij wou dan iets gaan doen met mij. Ik heb het toch leuk gehad en kan nog altijd gaan winkelen. 'wat hebben jullie gedaan?' vraagt Em en ze komt naast me in de zetel zitten. 'Een clip gemaakt op Starships, ik ga het nu in elkaar steken zodat ik op het einde van de vakantie het kan afgeven' leg ik uit en ze knikt wat. Ik zie mijn gsm oplichten op bed en Em schiet weg. 'oooh Niall kusje kusje -xx- stuurt een smsjeee' giechelt ze en ze houd mijn gsm omhoog. 'Komaaan Em, geef hem terug' smeek ik en ze begint te lezen. 'OMG HIJ VRAAGT JE OP DATE!' gilt ze en ik hou mijn oren dicht. wacht, date? Niall blonde god, vraagt me op date. Ik neem snel mijn gsm uit haar handen en begin het in mezelf op te zeggen.

Aleex!
Today was soo much fun!!
Will you go on a 'date' with me?
Monday, Taddy's Restaurant, 8pm?
xx Niall


ohmygod.

Dat is het enige wat ik nu nog maar kan denken,zeggen,fluisteren,gillen,kressen maakt me niet uit. 'ga je?' vraagt Em en ik begin hevig te knikken. Snel stuur ik een bericht terug en we beginnen met 2 de kamer rond te jumpen. 'Ik moet shoppen' zeg ik maar Em houd me tegen. 'Doen we morgen wel, we gaan nu eerst naar de fitness!' spreekt ze en ik knik. Ik neem een outfit uit mijn koffer en kleed me om. Over 3dagen, 3dagen...

Reageer (1)

  • AureliexD

    EINDELIJK (: merel ik ga u verplichte om meer te schrijve, serieus!
    want dees verhaal is gewoon te leuk om mee te stoppe heheh ^^

    1 decennium geleden

Meld je gratis aan om ook reacties te kunnen plaatsen