Degree 51 - Hayden Miller
W
O
W
......
seriously?? Dat was snel!!
Ik kwam dus terug van een of ander tuincentrum (waar ik tot mijn grootste genoegen (nietdus) heen moest) en meteen al 19 kudo's...
Like WOW....
Daarnaast een hele handel aan reacties dus dankjewel voor dat!!
O
W
......
seriously?? Dat was snel!!
Ik kwam dus terug van een of ander tuincentrum (waar ik tot mijn grootste genoegen (nietdus) heen moest) en meteen al 19 kudo's...
Like WOW....
Daarnaast een hele handel aan reacties dus dankjewel voor dat!!
Deze story is niet geschikt voor alle leeftijden. Daarom is deze alleen te lezen als je bent ingelogd. Zo houden we Quizlet.nl leuk voor alle bezoekers.
Reageer (10)
Voel me nu echt slecht dat ik nu alles pas lees...
1 decennium geledenNaar het is wel heel leuk en zielige harry vind dat hij ongelukig is met melanie en hayden als vriendin wil...
Maar wel zullen zien in t volgende hoofdstuk wat nog maar 2 kudo's duurt!!
Nog 4... Als ik dus terug kom van pannenkoeken eten is er wss een nieuw hoofdstukje
1 decennium geledenWOOOOOH, ONLY 5 LEFT! CMON GUYS
1 decennium geledenHarry wordt ongelukkig van zijn barbie..
1 decennium geledenDat hij haar maar snel dumpt..
Misschien kan hij haar wel gewoon betrappen...
Dan zijn we ook van haar af, is iedereen ook weer blij muahaha
Of misschien wordt barbie 1 zo jaloers dat ze bitch 2 gaat verlinken muahahahaaaaaa
Als ik Quizlet nou kon hacken en het kudoaantal kon veranderen...
1 decennium geleden