10: Permission - The trip
hospital : engels woord voor ziekenhuis
Orochimaru's Hideout -Hospital-
'Laten we opnieuw beginnen. Ik ben Suigetsu.' Sasuke ging rustig terug zitten, de jonge was geen bedreiging en vechten bleek dus ook niet echt gemakkelijk. 'Ik ben ...' begon Sasuke. 'Sasuke Uchiha , dat weet iedereen.' zei Suigetsu en hij draaide met zijn ogen. 'Wat is jouw achternaam?' vroeg Sasuke. 'Die heb ik niet...' zei Suigetsu met een trieste blik. O en ik dacht dat allen al geen familie hebben erg was. Dacht Sasuke. 'W ... waarom niet?' vroeg Sasuke na een korte stilte. ' Orochimaru heeft me 'gecreëerd '.' zei hij. 'Zeg eet je dat nog op?' vroeg hij en wees naar Sasuke's soep.' Nee neem maar.' zei Sasuke. 'Wat ga je nu doen?' vroeg Suigetsu. 'Hoe bedoel je?' vroeg Sasuke. 'Heb je het nog niet gehoord.' Suigetsu schudden zijn hoofd. 'Orochimaru heeft je vrij verklaard- voor een tijdje altans.' voegde Suigetsu er aan toe. 'Dus ik kan doen wat ik wil?' vroeg Sasuke. 'Wanneer je maar wilt.' maakte Suigetsu af. 'Yes! Ik ben hier weg.' zei Sasuke. 'Wacht , wacht wacht. Vertrek je hier?' vroeg Suigetsu. 'Ik kom elke dag wel terug hoor ik bedoel gewoon dat ik nu weg ga.' zei Sasuke en hij vertrok. ' Wacht Sasuke ,wacht! Ik moet je nog een ding vertellen!' Sasuke stopte. 'Wat?' vroeg hij bot. 'Er was één voorwaarde.' zei Suigetsu hijgend. 'Welke , kom op zeg het.' zei Sasuke die zijn geduld begon te verliezen. 'Ik moet met je mee.
Oto Forest
'Ik ben moe' zuchtte Suigetsu. 'We zijn net vertrokken.' zei Sasuke geërgerd. 'Ja maar jij bent een mens ik besta bijna volledig uit water , ik moet iets drinken.' smeekte hij. 'Oké we gaan in het dorp een drinkfles halen.' Suigetsu bedon te juichen en deed een vreugde dansje. 'Op voorwaarde dat je door loopt.' zei Sasuke. 'Suigetsu protesteerde niet. En liep snel door naar het dorp. Ze kochten een drinkfles. Nu ging Suigetsu als een speer. Sasuke kon hem amper bij houden. 'Naar waar gaan we eigenlijk.' vroeg de energieke Suigetsu. 'Naar een hideout.' zei Sasuke kortaf. 'Welke ik ken ze allemaal maar we gaan niet de richting uit , weet je zeker dat die van Orochimau is?' vroeg hij. 'Heel zeker.' zei Sasuke. plots bleef Suigetsu staan met zijn angstige ogen vooruit starend. 'Wat is er nu weer? Moet je nog water neem mijn fles dan.' zei Sasuke. 'Ik weet naar welke plek we gaan Sasuke.' zei hij. 'Je kan me toch niet tegen houden. ' Glimlachte Sasuke. 'Ben ik niet van plan het lijkt ...' Suigetsu stopte even. 'Wat?' vroeg Sasuke. 'Het lijkt me alleen niet zo'n goed idee.' zei hij. 'Dan zal ik maar niet vertellen wat ik van plan ben zeker.' zei Sasuke en hij liep door. ' Wat?! O man ik ga hier zo veel spijt van krijgen.' zei Suigetsu en ging achter Sasuke aan gesneld. 'Sasuke ! Sasuke wacht ,wacht op mij !!!!!!!!!!!!!'
Reageer (1)
1 decennium geledenSnel verder please!!!