als ik vandaag 5 kudo's krijg, hebben jullie vanmiddag nog een nieuw hoofdstuk

ik werd vanochtend rustig wakker… nou eigenlijk niet want ik werd ALWEER wakker gebeld door Zoë om te zeggen dat ik niet moet vergeten dat we vanavond naar One direction gaan. Alsof ik DAT zou vergeten! Maar ja, ik zou denk ik precies het zelfde doen. Nu zit ik rustig aan het ontbijt te eten, en ik ben me aan het voorbereiden op het concert. Letterlijk ik zit liedjes te luisteren en kei-vals mee te zingen. Ik heb er net door op mijn donder gekregen, want mijn moeder vond het irritant worden, dus nu zit ik alleen muziek te luisteren en… o, ja! Ik ben ook nog aan het eten. En zo meteen komt Zoë en gaan we ons omkleden, opmaken, je kent het wel. Ding Dong, o daar is ze. Ik ren naar de deur. ‘hey zootje! Hoe gaat het?’ ‘goed hoor heel goed! En met jou?’ superrr! Wil je wat drinken?’ ‘oehhh doe maar cola! En heb je ook wat eten? ik heb nog niet ontbeten’ ‘is goed hoor madam’ ik pak een glas en schenk wat cola in, ondertussen denk ik aan vanavond en vooral aan Louis hij is mijn secret crush, oooh wat is hij leuk! ‘wil je een boterham? Vraag ik. ‘ja lekker, de maar met een dikke laag pasta!’ ‘vreetzak’ roep ik. ‘nog een reden dat ik bij Niall pas! Hij is ook een vreetzak hoor!’ ‘en hoe weet JIJ dat?’ zei ik grappend. ‘gelezen op internet, duhhh’ zei ze wel heel overtuigend.
Ik kom terug zitten, en ze begint al te kwebbelen en natuurlijk over… Niall!

‘aaaah! Staat je leuk Lucy die kleding!’ roept Zoë meteen uit als ze me ziet.
Ik bloos. ‘uuh, dankje’ zei ik verlegen. Ik ben best wel verlegen, denk ik zelf.
Als we klaar zijn met alles. Gaan we praten over vanavond.
Voor ik het weet is het al 3 uur, als je niet in die mega lange rij wilt moet je wel op tijd zijn. ‘Hey zoo’, ze hoor met niet. ‘Zoë!!’ ‘ja?’ ‘we moeten gaan!’ ‘o, yes!’
We pakken onze spullen, en gaan dan met Zoë’s auto weg.
Na een kwartiertje rijden zijn we er. Het is nog niet zo heel druk, wel fijn dus.
We gaan snel in de rij staan.

You don't know you're beautiful
That's what makes you beautiful

Zing ik nog op mijn hardst mee en dan is het concert afgelopen.
Als we uit de drukte zijn zegt Zoë ineens. ‘en op naar de MC Donalds!’ o, ja dat was ik vergeten. Stom van me, maar ik heb best wel honger. ‘ja, jammie!’ zeg ik hongerig.

We zaten in de MC Donalds, ik zat heel gezellig met Zoë te praten. Tot 5 jongens binnen kwamen hele bekende, ik schrok. ‘One Direction’ piep ik er moeizaam uit. ‘waar!?’ zegt Zoë snel en blij. ik knik met mijn hoofd naar de kant waar de jongens zitten. Ze kijkt meteen. ‘niet doen! Ze willen toch niet denken dat we gek zijn!’ ‘zorrieknorrie haha’ en ze stopt een frietje in d’r mond. Ik zit de hele tijd te staren naar Louis, maar ik kan het niet helpen. Tot opeens een frietje tegen mijn hoofd aankomt, Zoë kijkt met geïrriteerd aan, 'spreek hem aan of zo! als je hem ZO leuk vind' ‘ben je gek of zo! Hij is van One Direction!’ riep ik iets te hard zodat 1D mij vragend aankeek. Ik raakte een beetje in paniek en mijn wangen worden rood. Het lijkt net alsof het zomer was, zo warm had ik het. 'welke van de 5?' vroeg Harry met een big smile.
Je voelt je zenuwachtig worden, zelfs komt er een hoog lachje op.
'die ene gekke!' zeg Zoë snel, ik kan haar wel voor d’r kop slaan.
Louis voelt zich meteen aangesproken. Zelf word hij ook rood.
'ik vind je ook wel leuk!' lachte hij.
ik probeer te lachen maar alleen een hoog stemmetje komt uit je mond.

Ik schaam me diep en storm naar de wc. Dit was super voorschut en vernederend.
Opeens hoor je de deur opengaan en zie ik Louis de meiden wc inkomen.
'ik vind je TE leuk' zegt hij lief en drukt zijn lippen op de jouwe.
En natuurlijk negeer ik dat niet. Maar als we stoppen, zeg ik ‘maar je hebt een vriendin! Eleanor…’ ‘ ik wil je een ding zeggen, wat ik je nu ga zeggen mag je tegen niemand zeggen, beloof?’ ik knik. ‘het is uit tussen Eleanor en mij’ ik denk yes! En aaah wat zielig tegelijk.
‘oh, sorry’ zeg ik dan maar. ‘nee maakt niet uit’ zegt hij. ‘we moeten maar eens terug’ ‘ja kom we ga-‘ ‘vertellen we dit tegen de anderen’ ‘wat vertellen?’ ‘dat we wat hebben, of hebben we niets?’ ‘ik denk dat we wat hebben’ ‘echt?’ zei ik vol ongeloof. ‘oke ik maak het officieel’ ‘offic-‘ Zei ik. ‘lucy? Wil je mijn vriendin zijn?’ onderbrak hij me. ‘ja! Ja! Dat wil ik!!’ zei ik superblij. ‘maar, vertellen we dit tegen de anderen?’ zei ik. ‘laten we nog even wachten, te riskant’ ‘oke’ en we liepen terug naar binnen. ‘zoho waar waren jullie twee?’ zei Niall. ‘uhh nerg- ‘ ‘we waren even wat drinken halen’ onderbrak Louis me.
‘hebben jullie verkering...?’ vroeg Zoë.

Er zijn nog geen reacties.


Meld je gratis aan om ook reacties te kunnen plaatsen