Organizer - Louis Tomlinson (vervolg)
"Michelle!!" Ze draait zich om en slaagt een hand voor haar mond als ze ziet wie er in de deuropening staat.
"Louis!" Roept ze vrolijk en rent naar hem toe om hem te knuffelen. Ze snuift en ruikt zijn heerlijke geur opnieuw
We zijn een paar maand later en omdat de jongens gek waren van hun vorig optreden zijn ze vandaag terug hier. Bijna heel Nederland staat in rep en roer om de jongens te zien. Ook Michelle heeft deze nacht niet kunnen slapen. Al die tijd heeft ze met Louis contact gehouden maar ze hebben elkaar niet meer gezien. Tot nu. Ze steunt haar voorhoofd tegen het zijne en verdrinkt in zijn prachtige ogen.
"Ik heb je gemist" zegt hij.
"Ik jou nog meer" antwoord ze, gevolgd door een zachte zoen op zijn mondhoek.
"Huhum, Louis?"
Ze laten elkaar los en kijken de persoon aan. Het is Harry.
"Meneer Styles is ook weer van de partij!" Zegt Michelle vrolijk. Ze geeft hem, net zoals de drie andere jongens, een knuffel.
"Jullie zijn later dan vorige keer" merkt ze op. Liam knikt, "er had nog iemand honger" zegt hij doelend op Niall, die lichtjes rood kleurt
"No problemo boys. Maar ga jullie maar snel omkleden nu. Huphup"
"Klonk goed. "Laat Zayn zich ontvallen als ze terug komen van de soundcheck.
"Niall!" De blonde Ier draait zich om en ziet Stefano staan. Deze zijn ook goede vrienden geworden doordat ze contact hebben gehouden ondertussen.
"Step!" Niall rent naar hem toe en geeft zijn vriend een knuffel.
"Ik heb je gemist makker" zegt hij. Step glimlacht bij deze woorden.
De andere jongens begeven zich naar de kleedkamer om zich al om te kleden terwijl Niall nog wat gaat bij praten en eten met Stefano.
Harry is als eerste klaar en gaat de gang op terwijl Louis, Liam en Zayn zich kostelijk amuseren in de kleedkamer. Michelle staat in de woonkamer en kijkt of er nog drinken in de bar zit voor na het concert als Harry plots binnenkomt en de deur achter zich sluit. Hij gaat met zijn rug tegen de muur staan en bekijkt de jongedame die niet door heeft dat hij net is binnengekomen.
"Michelle..." Zegt hij waardoor ze schrikt en opkijkt.
"Djeezes, Haz. Anders moet je me eens doen schrikken." Zegt ze en kijkt de krullenbol aan. Harry glimlacht, maar niet gemeend. Eerder een soort grijns.
"Hoe is het met Louis?" Vraagt hij onderzoekend. Michelle haalt haar linkerschouder op.
"Goed. Jij zit al meer dan drie jaar met hem in een band dus ik veronderstel dat jij wel weet hoe het met hem is." Antwoord ze luchtig. Harry knikt en plots is een klik in de kamer te horen en met een grijns haalt Harry een sleutel tevoorschijn. De sleutel van de deur die hij net op slot heeft gedraaid. De sleutel belandt mooi op het tafeltje, in het midden van de woonkamer.
"Michelle..." zegt hij zwoel en gaat naar haar toe. "... Ben jij er wel zeker van dat je Louis leuk vind? Ik ken zijn trucjes wel. Hij brengt je in de war door verdrietig te doen en dan..." Terwijl hij dit zegt legt hij zijn handen op haar heupen en duwt haar traag achteruit. Michelle probeert zijn handen weg te duwen, maar Harry is sterker.
"...zoent hij je"
Harry neemt Michelle's handen vast en houd deze stevig vast naast haar tegen de muur terwijl zijn gezicht steeds dichterbij komt.
"Harry" zegt Michelle en draait haar hoofd weg,"nee"
"Een zoen en je bent mister Tomlinson vergeten" fluistert hij zwoel in haar oor. Michelle zucht zacht. "Één zoen wordt sowieso meer Styles. En waarom zou je je beste vriend dat aandoen?" Vraagt ze en in een kleine vlaag van woede duwt ze zich af waardoor haar handen terug los zijn.
"Omdat Ik van je houd, verdomme!" Hij duwt haar terug tegen de muur. Met een zachte klap botst ze met haar hoofd tegen de muur wanneer Harry heel dichtbij komt. Nog een millimeter zijn hun lippen van elkaar verwijderd.
"Harry! We moeten op. Waar zit je !?" De stem van Zayn schalt door de gang. Van schrik laat Harry Michelle los en haast zich naar de deur, die dus nog op slot is. Hij neemt de sleutel en zo snel als hij kan doet hij de deur van het slot.
"Denk goed na" zegt hij nog en gaat naar het podium. Het concert begint.
Na het optreden komen ze het podium af. Alle vijf met een glimlach van oor tot oor. "Oh mijn god! Het was geweldig!" Niall springt hyperactief op en neer en zorgt ervoor dat de andere jongens mee gek beginnen doen. Kleine kindjes soms...
"Michelle?"
Alle vijf zijn ze omgekleed en opgefrist als Louis, Michelle roept.
"Kom eens even mee" zegt hij. Hij gaat achter Michelle staan en legt zijn handen voor haar ogen.
"Lou, wat ga je doen?" Vraagt Michelle wanneer ze haar handen op de zijne legt.
"Niet bang zijn. Volg gewoon rustig."
"Okay dan..."
Ze wordt door Louis overal naartoe geleid maar waar naartoe weet ze niet. Plots voelt Michelle hoe ze omhoog gaan. De lift. Eens boven geeft Louis haar een zacht duwtje voordat de deuren terug dichtschuiven.
"Lou, mag ik nu kijken?"
"Kijk maar" hij haalt zijn handen weg en even is het wat wennen aan het licht maar als ze het ziet slaagt ze een hand voor haar mond.
"Wow"
Het is al tamelijk laat en dus al wat donker buiten. Ze staan op het dakterras waar overal kleine kaarsjes branden. Het is romantisch en Michelle kijkt Louis aan.
"Je bent een schat" fluistert ze en geeft hem een zoen. In het midden van de kaarsjes ligt een dekentje. Het is nog lekker warm buiten en allebei besluiten ze te gaan neerzitten.
"Weet je dat jullie er weer in geslaagd zijn vijf meisjes in de EHBO-post te krijgen? Alle vijf flauwgevallen." Deelt Michelle even mee.
"Ik kan er ook niet aan doen dat ik zo aantrekkelijk ben." Zegt Louis met een wenkbrauwwiebel.
"Dat is waar" antwoord Michelle waardoor ze alle twee in de lach schieten.
"Kom eens hier" zegt Louis en hij begint Michelle te kietelen.
"Nee, nee. Louis. Sto-hop" zegt ze hakkelend door het lachen.
"Enkel..."
Zachtjes legt Michelle zich neer op het dekentje en Louis komt boven haar hangen.
"...als je me zoent"
Dat laat Michelle zich geen twee maal en zeggen en drukt haar lippen vol op de zijne. Hun lippen gaan mooi synchroon waarna hun tongen elkaar vinden. Michelle's handen verdwijnen in Louis' zachte haren. Door ademnood laten ze elkaar terug los.
"Niall, weet waar Michelle is?" Vraagt Harry aan de blonde jongen. Niall schud zijn hoofd en antwoord, "Misschien weet Zayn het?"
"Nee, ik ben bij hem ook al geweest. Hij weet ook niet waar ze is en Louis? Waar is hij?"
"Boven" De stem van Liam laat Harry achter zich kijken.
"Wat? Waar?"
"Op het dakterras, samen met Michelle denk ik"
Een lange gefrustreerde zucht rolt over zijn lippen waarna hij zich haast naar de lift.
"Ik hou van je" fluistert Louis in Michelle's oor.
"Ik nog meer van jou" antwoord Michelle waarna ze na verliefde zucht haar hoofd op Louis' borst legt. Allebei kijkend naar de hemel.
"Michelle?"
Vraagt Louis plots.
"Mhh"
"Ik... Ik... Euhm"
"Zeg maar"
"Michelle" Louis gaat rechtop zitten waardoor Michelle meegaat.
"Wil jij mij vriendin zijn?"
Michelle glimlacht nog breder dan voordien en knikt
"Ja, graag"
En opnieuw zoenen ze elkaar.
"Wooooow, onze fans zijn helemaal gek!!" Harry komt het dakterras opgerent en loopt naar de rand van het gebouw.
"Louis, kijk!"
Louis en Michelle zuchten alle twee zachtjes.
"Kijk dan!" Dringt Harry aan.
"Goed, goed" Louis staat op en gaat kijken.
"Michelle, kijk eens" zegt hij en wenkt haar.
"Jullie fans zijn crazy" beaamt ze.
"Maar ik ben nog meer crazy..." zegt Louis en legt zijn handen op Michelle's heupen en trekt haar wat dichterbij. Harry's blik brand op het koppeltje en een jaloerse blik maakt diepe brandwonden.
"... Van jou" zegt Louis en zoent haar.
Reageer (2)
Harry, foei!
1 decennium geledenthey're cute together x
Geeft niets joh! Einde van het schooljaar is ook, huiswerk dit, huiswerk dat!
1 decennium geledenIk heb er zelf ook last van.. >,<
Maar echt duizend maal dank!! HET IS SUPER!! <3
Ik word alleen een beetje bang van Harry..
MAAR HET IS ECHT GEWELDIG!! <3
Xxx(flower)