Hundred and Three
*Zoey Miller
'Harryyyy, stop!' giechelde ik, hoewel ik geen aanstalten maken om hem ook echt te doen ophouden. Ik voelde hem grijnzen tegen de huid van mijn nek terwijl ik het zei. Verder negeerde hij me compleet en bleef hij er lustig op door zoenen en zuigen terwijl zijn ene hand mijn hals ondersteunde en zijn andere zachte kneepjes gaf in mijn kont.
'Haz, ik meen het!' lachte ik. 'Ze kunnen ieder moment thuis zijn en dan zien ze de zuigplek die je achter hebt gelaten en dan gaat Liam-' Voor ik mijn zin ook maar kon afmaken hoorde ik gepraat in de gang en een deur die dichtsloeg. Vliegensvlug duwde ik hem van me af en ging ik nonchalant in de zetel zitten, hopend dat mijn haar mijn nek verborgen hield. Nog geen 3 seconden later kwam Ariana de kamer binnengevlogen met een drietal zakken vast en verplichtte ze me te blijven zitten terwijl ze al haar nieuwe aankopen een voor een ging showen. Ik rolde met mijn ogen maar knikte toch. Opgelaten verliet ze de kamer met haar zakken en wendde ik me tot Liam. 'Wat heb je gekocht? Laat snel zien, voor ze terugkomt.' Liam viste in zijn eigen zak en liet me een mooi lichtgroen jurkje zien met roze palletjes en een heleboel andere versieringen, zeer opvallend en zeer druk. Precies Ariana's stijl dus.
'Perfect! Wat heb jij voor haar?' vroeg ik nieuwsgierig. Opnieuw graaide hij in zijn zak en liet toen de ongeopende verpakking van een gloednieuwe iPod zien.
Mijn mond viel open van verbazing. 'Heb je een iPod voor haar gekocht?!' riep ik luid, waarna Liam paniekerig een hand op mijn mond drukte om te laten weten dat ik stiller moest zijn. 'Je zus mag het nog niet weten.' Ik staarde hem verbouwereerd aan.
'Bedankt, nu gaat mijn cadeau maar schraaltjes overkomen.' zeurde ik met een pruillipje. Liam grinnikte. 'Ik heb "jouw" cadeau ook gekocht mocht je het vergeten zijn.'
'Ja, maar ik heb er wel voor betaald met bijna al het geld dat ik nog heb. We zijn niet allemaal rijke supersterren, Liam. Ik had trouwens zelf iets uitgekozen als jij me niet had gevraagd thuis te blijven.'
'Ariana gaat ook blij zijn met jouw cadeatje, het is het gebaar dat telt, hé.' zei hij met een knipoog. Glimlachend draaide ik me om en wachtte op mijn grote zus om haar nieuwste aanwinsten te laten zien.
'Is dat een zuigplek?' vroeg Liam opeens.
Reageer (3)
omgg ahhahaha
1 decennium geledenSnel verderr !!
1 decennium geledenAhah BUSTED!
1 decennium geledenGa snel verder xx