Foto werk niet.Sorry!

Nog even kijk ik achterom. Louis staat daar nog steeds als verstijfd. Het heeft zijn uitwerking gehad. Ik haal een hand door mijn krullen. en knipoog. Ik draai me om en loop weer verder. Dit kan nog handiger worden dan ik dacht. Ik heb hem compleet in mijn macht en.. om eerlijk te zijjn. Leraren mogen me vaak niet. Hoe vaak ik wel niet uit de klas gestuurd ben of zelfs beledigt.Ik ben soms nou eenmaal nog al brutaal, luidruchtig en soms gigantisch hyper. De keren dat ik iemand help, goed oplet, een voldoende haal of me huiswerk eens heb gemaakt zien ze niet. Waarom zou ik het dan uberhaupt nog proberen? Ik wil ook wel eens wat goeds horen en als dat niet lukt dan moet ik mijn cijfer voor gedrag maar op een andere manier opkrikken. Met Louis gaat dat wel lukken.

Als ik de bel hoor spring ik half op van de schrik. Binnen een paar tellen stroomt de hal vol met leerlingen. Sommige haasten zich naar het lokaal terwijjl andere eerst naar hun kluisje gaan. Ik loop naar het lokaal en stap naar binnen. Even kijk ik rond en neem dan plaats op mijn vast plek achter in het lokaal. Ik haal mijn spullen te voorschijn en leg het netjes neer. Een zucht glipt uit mijn mond. Kijken hoelang ik het dit keer volhou.

-
Kunnen jullie mijn nieuwe story bekijken? :)


Illusion - Ziall Moran

Reageer (3)

  • MYxLoubear

    Ik wil verder lezenn!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

    1 decennium geleden
  • Boundary

    mooi stukje en tuurlijk ga ik je nieuwe story wel een checken xx

    1 decennium geleden
  • Hoothoot

    OOOKK EEN GEWELDIG VERHAAAAAAAAAAAAAAAAAAAL!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
    SNEL VERDHAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAHHR!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! AlweerXD

    xx

    1 decennium geleden

Meld je gratis aan om ook reacties te kunnen plaatsen