9: Kabuto's fear - The return to HQ
Orochimaru's hideout -Kabuto-
De bliksem vervaagde en ze zagen Jugo op de grond liggen en Sasuke hijgend recht staan. Hij liet de curse mark rustig weg trekken. Kabuto die ondertusse naar beneden was gekomen liet iedereen weg gaan. Tijdens al de opschudding had niemand gezien dat Orochimaru binnen gekomen was . Kabuto kwam dichter bij Sasuke. 'Gaat het?' vroeg hij maar Sasuke wist dat Kabuto het niet zo meende en hij deed een stap achteruit. 'Wat is er?' vroeg Kabuto. 'Doe niet alsof je van niets weet je wist dat die gek mij wilde vermoorden , je had me gezegd dat dit een vriendschappelijk gevecht ging zijn , geen dood , laat staan zware verwondingen maar hij... probeerde mij duidelijk te vermoorden. ' riep Sasuke luid. 'Interessant.' fluisterde Orochimaru die nog steeds door niemand was opgevallen. 'Ik weet niet waar je het over hebt.' lachte Kabuto. Hij speelt het goed, dacht Sasuke en toen zag Kabuto Orochimaru staan. 'O ..he... Heer Orochimaru , wat doet u hier?' vroeg Kabuto met een betrapt gevoel. 'Gewoon even kijken hoe het met mijn Sasuke gaat.' zei hij sissend. 'Hij doet het goed zie ik.' zei hij en keek Kabut aan , in hoop dat die zou bekennen wat hij had gedaan. 'Ja heel goed hij heeft gewonnen van Jugo.' zei hij met een angstige blik. 'Hij probeerde mij te vermoorden!' viel Sasuke tegen hem uit. 'Rustig Sasuke , maar ja .. Kabuto je zei me dat hij terug stabiel was.' de blik van Orochimaru brande recht door Kabuto's huid heen. 'Dat zal de bewaker van de gevangenis dan verkeerd hebben genoteerd , ik zal hem laten oppakken.' lachte Kabuto. Orochimaru keek Kabuto ongelovig aan. 'Nee hij zal het zelfde lot ondergaan als dat van Sasuke alleen laten we Jugo deze keer volledig gaan.' zei hij met een grijns. Kabuto slikte en stelde toen toch maar de vraag toen Sasuke bewusteloos neer viel. 'En hij.' vroeg Kabuto met een angstige blik aan Orochimaru. 'O ja , hij heeft héél goed gepresteerd hij heeft geen training meer nodig als je van Jugo kan winnen , ik neem hem weer onder Mijn hoede.' dat voorlaatste woord deed Kabuto pijn. Zijn plan was mislukt.
Orochimaru's Hideout HQ
Sasuke lach in zijn zieke bed helemaal alleen. Er mocht geen enkele volgeling in zijn kamer komen , zelfs geen dokters. Hij moest rustig revalideren. die Jugo ... . Dacht Sasuke. Als het me ooit lukt om Orochimaru te verslaan dan rekruteer ik hem voor mijn team. Plots hoorde Sasuke iets het geluid van stromend water. Hij keek naar de kraan maar die was dichtgedraaid - hij lekte niet eens-. En toen hoode hij een stem. 'Zo dus jij bent het he.' Sasuke shrok zo hard dat hij zijn zwaard van onder zijn deken haalde en het tegen de keel van zijn ongewenste bezoeker drukte. 'Rustig ik doe je niets.' zei Suigetsu. 'Jij was bij Kabuto tijdens het gevecht , wat kom je hier doen? Me vermoorden?' vroeg Sasuke met moordlust in zijn stem. 'Nee , nee echt niet.' dom van me zeg alsof iemand die je wilt gaan vermoorden het zou bekennen. Dacht Sasuke en hij nam het zekere voor het onzekere en sneed zijn keel over. In plats van een lijk of bloed lag er een plas water op de grond. 'Wat is ...?' stotterde Sasuke toen de jonge terug verscheen. 'Niet echt vriendelijk hoor , laten we opnieuw beginnen. Ik ben Suigetsu.'
Reageer (1)
Lolz!
1 decennium geledenSnel verder please