Foto bij 8:  A murderous madman! - Sasuke's trump card

8: Een moordlustige gek! - Sasuke's grote troef

Gieren : overdreven hard lachen.
Chidori: Duizend vogels : (geluid dat de jutsu maakt) oorspronkelijk van Kakashi.
Kyuubi: Negenstaartige vos demon.

Orochimaru Hideout -Kabuto

Sasuke en Jugo werden naar voren geroepen. Sasuke wist nog niet wat hij met de curse mark kon , maar hij wist zeker dat Jugo wist wat hij kon , de meerderheid hier kende hem al en zijn krachten. 'Sasuke he?' vroeg Jugo aan hem ,maar Sasuke zweeg. 'Pff. Wie niet horen wil ,die moet voelen.' lachte Jugo en op dat zelfde moment riep Kabuto :'Start!' Jugo vloog -zonder de curse mark , of zelfs zonder chakra te gebruiken- op hem af en raakte hem op zijn kaak. Sasuke vloog door de lucht en viel met een klap op de grond. 'Is dat alles. 'Shit! Nu weet ik nog niets over hem.' fluisterde Sasuke. 'Komt er nog wat van?' riep Jugo luid. En nu keken alle volgelingen van Orochimaru naar hem. ' Als je er nog een spannend gevecht van wilt maken ... ach ja... kom maar op dan.' grijnsde Sasuke. Jugo transformeerde ,voor de helft en vloog op Sasuke af , hij werd vooruit geduwd door een soort blauw vuur en hij had ongelooflijk veel kracht. Toen Sasuke tegen de muur kwam- en het bloed uit zijn mond vloog- maakte hij een heel gat in de muur.Het stof verdeen en Jugo begon luid te gieren. Hij viel op de grond maar stond meteen weer op. Hij veegde het bloed weg en activeerde zijn curse mark- volledige transformatie-. 'Oe!' lachte Jugo. 'Dat kan iedereen hier , kom maar op met je ... hoe noemt hij nu ook al weer? ... O ja Chidor!' Jugo wist dus duidelijk ook Sasuke's Jutsu's! Maar twee wist hij er niet (als Kabuto zijn laatste niet had vertelt aan de gek tenminste.

Kabuto zat boven in de controle kamer te kijken naar het schouwspel en hij begon te lachen. 'Wat is er zo grappig?' vroeg iemand achter hem (het experiment die Sasuke voordien moest achtervolgen. 'Suigetsu , kijk dan mijn plan werkt. ' zei Kabuto. 'Welk plan?' vroeg Suigetsu. 'Heb ik je soms geen hersenen gegeven? ' vroeg Kabuto zich luidop af. 'Ach ja ik wis je geheugen toch wel dus kan ik het je wel vertellen.' zei Kabuto nonchalant. 'Geheugen wissen?' vroeg Suigetsu maar hij kreeg nooit antwoord. 'Ik wil Sasuke vermoorden , Orochimaru is door hem geobsedeerd . Hij zal door krijgen dat hij het niet zal overleven zonder Sasuke's lichaam en geeft zijn krachten aan mij ik neem alle verborgen dorpen over en wordt leider van de ninja wereld.' lachte hij blij. Wat een gek. Dacht Suigetsu. 'Maar waarom vermoord u hem dan zelf niet daar had je al lang de kans toe.' merkte Suigetsu op. 'Ik dacht dat jij geen hersenen had , Maar ja at kon ik inderdaad al lang doen , alleen zou heer Orochimaru me niet meer vertrouwen , ik leef voor hem, maar nu ... lijkt het gewoon een ongeluk. Die Jugo is een op hol geslagen gek hij wilt alleen maar moorden , ik heb hem zelfs uit de gevangenis van Orochimaru moeten laten halen , ik heb zijn papieren vervalst en gezegd dat hij weer stabiel is.' Kabuto begon weer te lachen.

'kom dan maar!' riep Jugon en hij ging in volle transformatie. 'En komen zal ik.' Sasuke sprong de lucht in en hij gebruikte meteen zijn grote troef ! 'Lightning style : true speare !' riep hij de speer van pure bliksem vloog op Jugo af maar doorboorde hem niet -zoals normaal- het was op zijn borstkas gekomen en had enkele scheuren in zijn huid gemaakt meer niet! Sasuke lande op de grond. 'Geen enkele kracht kan mij aan!' riep Jugo luid. Maar dat s wat Sasuke ooit ook dacht toen hij de curse mark gebruikte. Maar niets was minder waar. Naruto kon met zijn Kyuubi chakra hem gemakkelijk aan. Dus als hij de andere grote troef gebruikte , zijn laatste. Hij had hem gebruikt tegen Naruto ; maar nu had hij hem geperfectioneerd . 'Dus nu gebruik je , je chidori.' grijnsde Jugo. Maar Sasuke wist dat Kabuto hem dit niet had verteld. Hij sprong weer de lucht in en vloog dan snel op Jugo af. 'Black Chidor!' riep Sasuke. Iedereen boog zich naar voor om te zijn wat er gebeurde achter de zwarte bliksemschichten.

Reageer (2)

  • RedCloud

    I agree with Luckey.
    Don't mess with Sasuke.

    Never underestemade hot anime boys <3

    1 decennium geleden
  • Luckey

    ONDERSCHAT SASUKE NOOIT!!!!!
    SNEL VERDER PLEASE!!!

    1 decennium geleden

Meld je gratis aan om ook reacties te kunnen plaatsen