Girl89 hier....

Veel lees plezier!!

Bella POV
We waren allemaal al even naar de winkel of school geweest, we kwamen binnen en de televisie stond knoerd hard, ik wierp een woedende blik op Aurora en stapte door naar boven. Ze volgde me na enkele minuten en kwam de kamer binnen. Ik keek har even aan maar zij niets. "Bells wat is der" vroeg ze me met haar zoete stem. "Nou je doet net als of je thuis bent, dat kan niet Aurora je moet je gedragen, je bent een gast." piepte ik haar toe, ze knikte naar me en zij niets meer. Ik opende een boek die ik gescoord had tijdens het shoppen en begon erin te lezen. Aurora verliet de kamer en ik was nu weer alleen ik draaide me tijdens het lezen op me buik en las rustig verder. 'klop klop' hoorde ik ver ergens vandaan, dacht dat het niet hier was dus las rustig verder. "He Bells, is het spannend" geschokken draaide ik me op en donder straalde van het bed af. "Bonk" was het harde geluid wat nu de kamer benutte. Ik krabbelde langzaam op en ging terug op het bed zitten en keek in de mooie warme bruin goude ogen van Jasper ik knikte en begon licht te blozen, "sorry had je niet gehoord" zei ik met een licht aangelopen rood gezicht, hij knikte en glimlachte even kort, ik voelde zijn lippen zacht tegen me voorhoofd drukken en me ogen begonnen licht te twinkelen. "Bells heb je even tijd" vroeg hij zacht met ze stem waardoor ik wel mee kon vliegen op wolken, ik knikte naar hem en keek hem vragend aan. "Wat is der Jazz" vroeg ik hem zacht waarna ik me hoofd een beetje los probeerde te rukken van zijn gezicht af. Hij grinnikte zacht en trok met zijn hand weer zacht aan me kin zodat ik hem aan keek. "Je bent een speciaal meisje, Bells ik vind je leuk." zei hij zacht waarna ik hem als een dom wicht zat aan te gapen. Hij vind me leuk, maar niemand vind mij leuk ik ben saai en lees alleen maar en kan af en toe lachen. Wie vind mij nou leuk, raasde door mijn hoofd heen. Ik knikte maar naar hem dat ik het begreep. Geschokken wierp ik me gezicht naar de deur waar Aurora nu stond, "sorry stoor ik" brabbelde ze wat, ik pakte me kussen en gooide hem naar de hoofd toe. "jah dus Bella is verlieft" zei ze nog grijnzend waardoor ze nu weg begon te rennen, een zucht verliet me lippen. Jasper keek me vragend aan en ik knikte maar. "sorry Jazz, voor me zusje" zei ik rood aangelopen. Hij schudde zijn hoofd en wierp een kleine glimlach toe, ik drukte een verlege kus op zijn wang en kroop wat dichter naar hem toe. "Bella is verlieft" hoorde ik nu weer dichter bij me. Ik greep de arm van Aurora vast en trok haar op bed. "Ja ik ben verlieft, wanneer geef jij het toe aan Edward dat jij op hem valt" zei ik nu plagend terug ze vloeide binnen een paar seconden rood en probeerde los te komen uit me greep. "ja dat dacht ik al zussie" zei ik grijnzend en liet haar los. Ze stond op en rende de kamer uit. Jasper begon te lachen en drukte zacht zijn lippen op de mijne.

Reageer (1)

  • Tyche_

    SNEL VERDER!!!

    1 decennium geleden

Meld je gratis aan om ook reacties te kunnen plaatsen