~ 16
Duizenden gedachten gaan door m'n hoofd, Britney, Stacey. 'JA' zeg ik blij tegen Rein. Ik moest wel, al zo lang droom ik van hem als vriendje. Het is fout wat ik nu doe, heel fout. Ik word verstoord uit m'n gedachten door Rein die zijn lippen op de mijne drukt. Ik doe mee en sluit m'n ogen. Dit is gewoon een perfect moment. Rein haalt z'n lippen van de mijne. 'Ik hou van je Britney.' zegt Rein. Bij het laatse woord voel ik een steek door m'n lichaam.
Na een leuke maar wel vermoeiende dag kom ik thuis, eindelijk. Mama staat al eten te koken voor ons, de heerlijke geur komt me tegemoet. 'Hoi mam!' roep ik blij. 'Hey lieverd, was het leuk?' vraagt ze. 'Het was geweldig!' Ik loop naar boven om me om te kleden, gewoon weer Stacey zijn. Nu heb ik geen vriendje meer, geen Rein. Rein weet niet dat Britney niet bestaat, Rein weet niks. Hij zou mij nooit zien staan, als Stacey dan. Ooit moet ik het hem gaan vertellen, alleen ik weet nog niet hoe. Ik ben bang voor zijn reactie.
Snel spring ik nog even onder de douche en laat het warme water over me heen glijden. Ik denk na, over Rein, over wat er allemaal is gebeurd vandaag. Ik voel een traan over m'n wang lopen. Een traan van verdriet en pijn.
Ik plof op de bank met een bord pasta in mijn handen. Samen met mama kijken we het journaal, waar MainStreet natuurlijk in staat, en ik misschien ook wel. De nieuwslezer begint te vertellen over het concert en over de duizenden fans die zijn gekomen. 'Ook zijn er geruchten dat Rein van Duivenboden uit MainStreet en Britney Carter een relatie hebben sinds kort.' klinkt het uit de tv. Mama kijkt me vol verbazing aan. 'Dit kan je niet maken Stacey....' zegt ze. Ik snap wat ze bedoeld. 'Ik weet het mam, maar ik weet niet wat ik moet doen.' zeg ik. Ze houdt zich stil en we eten zwijgend verder.
Reageer (2)
Wil je alstu verder
1 decennium geledenOeee...Die zit in de problemen , dit is net als Hannah montana maar plaats van een blonde bruik een bruine xd
1 decennium geleden