001
het eerste hoofdstukje
Tijdsprong van 3 jaar! het is nu 11 augustus 2014
ik word wakker als er iets op mij ligt, ik open zachtjes mijn ogen en zie dat Madeleine op mijn schoot zit. "Lynnie gefeliciteerd!" en ze geeft mij een kusje. ik kijk op mijn wekker, pff 05:17. "Mad kom maar naast me liggen!" ik trek mijn deken omhoog en Madeleine gaat tegen mij aan liggen, ik strijk door haar haar en ze valt in slaap met Flaps haar hondje tussen haar armen. ik pak mijn mobiel en zie dat ik een berichtje van Rein heb!
*LYNNIE!!!!!
HAPPY B'DAY!!!!
XX REIN!!!!*
Ik moet lachen en leg mijn telefoon ook weer weg, ik doe mijn ogen dicht als ik ze zwaarder voel worden. "Lang zal ze leven! lang zal ze leven lang zal ze leven in de gloria in de glooooriaaaa in de glooriaaaa! hieper de piep! HOERA!!" ik open mijn ogen en kijk recht in het gezicht van mijn ouders en Alex. Madeleine zit op de arm van Alex met haar cadeautje vast. ik ga recht op zitten, mijn moeder geeft mij een knuffel en een envelop namens mijn vader en haar. ik open de envelop. er zitten 4 kaartjes in voor een weekje Texel, ik kijk ze heel blij aan en geef ze een knuffel. "AWH dankje wel mam en pap!!" "gefeliciteerd zussie!" Alex geeft mij een kus op mijn wang. ik pak zijn cadeau aan en maak hem open, [url] http://www.polyvore.com/cgi/set?id=83148277&.locale=nl [/url] "awh het is echt heel leuk! dankje wel!"ik geef Alex ook een knuffel. Als laatste geeft Madeleine haar cadeautje en gaat ze op mijn schoot zitten, ik maak het cadeautje open. ik zie een medaillon in een vorm van een hartje, ik maak hem open en zie en een foto van Alex, Madeleine en mij van vorig jaar. ik krijg tranen in mijn ogen en geef Madeleine een knuffel en een kus op haar hoofd. Mijn ouders, Alex en Madeleine gaan de kamer uit naar beneden. ik pak schoon ondergoed. en de kleren die ik van Alex heb en loop mijn badkamer in. ik kleed mij uit en stap onder de douche als die warm is. ik was mijn haar en mijn lichaam, als ik klaar ben stap ik onder de douche vandaan. droog me lichaam af, ik doe mijn haar in een tulband van mijn handdoek. en trek mijn kleren aan. Als ik ook wat mascara en eyeliner op heb droog ik mijn haar af. ik borstel mijn haar en maak er een schuine vlecht in. ik doe mijn snapback op en mijn medaillon om.
Reageer (1)
Snel verder jij xxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxx
1 decennium geleden