Chapter 1
Ik loop samen met me zusje Sophia richting de Starbucks om samen te ontbijten paps is weg voor zakenreis en mam kreeg voor haar verjaardag een weekend in een Spa met hotel en alles erbij dus ik moest heel dit weekend op Sophia passen niet dat ik erg vond wamt ik en Sophia schieten heel goed met elkaar op . In middels zijn we al in de Starbucks ." Sophia wat wil je bestellen ? Vraag ik aan terwijl ik wacht in de rij met haar " warme chocomelk met broodje ham kaas " zegt ze en glimlacht lief naar me " oké sooop " ik bestel : warme chocomelk met broodje ham kaas voor Sophia en voor mij een koffie verkeerd met een muffin . Waarneer ik me om draai geef ik Sophia haar warme chocomelk en haar broodje percies waarneer ik mijn koffie pak duwt iemand me naar voren en valt me mijn koffie op de grond ik draai me om en ik kijk in perfecte blauwe ogen van een onbekend jonge hij zegt met een Irsh accent : sorry shit ik weer zou een nieuwe voor je kopen heel even ben ik weg tot mijn zusje mijn naam roept : LOVE DAT IS NIALL VAN ONE DIRECTION AAAHH " Wat wie niall ? Uit die ene band waar jij zo fan van bent ? " Jaaa OMG " hallo dames moet ik nog jou koffie betalen of ? " Sorry ik ben LOVE en nee je hoeft me koffie niet te betalen ongelukjes gebeuren elke dag " en ik knip oog naar hem waar hij een me glimlach schenkt " zou met je op de foto mogen niall " zegt me zusje Sophia " tuurlijk altijd " beantwoord hij mijn zusje " hier love maak een foto van ons " en ze geeft haar iPhone ik maak een foto " klaar jullie staan er echt leuk op " lach ik naar me zusje en niall opeens vraagt niall " zullen we samen een tafel delen er is hier geen plek meer dan die ene tafel daar en hij wijst naar een tafel voor 3 " is goed ik vind het niet erg en ik denk mijn zusje ook niet " we zitten aan tafel en niall me zusje praten over alles en nog wat terwijl af mee luister " love is wel een apart naam zegt niall tegen me " het is niet mijn naam ik heet vol uit Lauren Olivia Valentine Emwood maar iedereen kort het af op love van daar Haha " "mmmm van daar maar meisjes ik moet gaan ik heb een app van zayn gekregen dat ik terug moet naar de studio maar mag ik je nummer love ? Meschien kunnen we afspreken enz " vraagt hij onzeker aan me " ja lijkt me leuk "we delen onze nummer uit en geven nog een afscheid knuffel ik ruik zijn heerlijk parfum van armani en zie hoe hij de Starbucks uit loopt .
Er zijn nog geen reacties.