toen gingen we verder met het plan harry zij tegen de tourbus schauffeur dat hij denkt dat er iets uit de koffer was gevallen en vraagt hem om te stoppen , de chauffeur stopt en laat harry uitstappen . harry roep 'wilt u de deuren aub open doen' en de chauffeur doet het ,harry laat mij en joyce uit de koffer sluipen en laat ons stiekem via de laatste deur van de bus binnen glippen harry stapte terug in en zij dat het niets was .
toen waren we in de bus en gingen naar hun kamers en bleven daar 5 nachten slapen zonder dat ieman iets merkte .
toen was het tijd om afschijd te nemen en terug naar huis te gaan de jongens vermomde hun dat ze niet opvielen en gingen ons uitzwaaien ik kreeg nog een dikke kus van niall en joyce een van harry.
we pinkte allemaal nog een traantje weg en bedankte hun
de jongens vroegen als we volgend jaar weer kwamen waarop ik en joyce knikte ,
ze gaven ons al een ticket en dachten dat we gingen tot dat er weer slecht nieuwa kwam .
De trein was stuk en er was pas een andere over 2 dagen .
dus moesten we nog 2 dagen blijven we gingen onze spullen nog ophalen bij het hotel en gingen die laatste 2 dagen nog goed feesten.

Er zijn nog geen reacties.


Meld je gratis aan om ook reacties te kunnen plaatsen