in de hooftrol ; sterre (ik) , joyce , niall horan , harry styles , liam payne , louis tomlinson , zayn malik

daar staan we dan buiten te wachten we zijn er al 3uur op voorhand en we zijn de eerste .
hopelijk staan we nu op de eerste rij zegt joyce , JA ! zeg ik en ik begin bijna te huilen van blijdschap.
het is nu 30 minuten voor dat het begint we staan in de zaal op de eerste rij !!! AAAH roepen ik en joyce we zijn zo blij dat onze droom uitkomt en geven elkaar een knuffel.
Het is tijd, tijd dat ze gaan opkomen ik en joyce zijn zo nerveus daar zijn ze dan de boys .
Ik en joyce zingen heel luid mee met hun eerste liedje : wmjb.
tot dat !!! het liedje gedaan is en dat ze ons opeens ons het podium op roepen en zeggen dat wij de speciale gasten zijn ik en joyce kijken elkaar heel raar aan en lopen het podium op iedereen van de groep doet heel lief en geeft ons een knuffel ik en joyce geloven onze eige ogen niet , wij speciale gasten?! zeggen ik en joyce luid.
waarop de jongens antwoorden : ja julie zijn speciaal van belgie tot hier in londen te komen om ons te zien zeggen ze .
ik en joyce lachen en met tranen in de ogen geven we elkaar een knuffel we kregen van de boys nog allemaal een dikke knuffel en een kus op de wang.
Waarbij niall in mijn oor en harry in joyce haar oor fluisterde , hebben julie meet & greet tickets ?,
waarop wij terug fluisteren nee
en waarop zij weer terug antwoorden ,
vanaf nu wek dan en geven mij en joyce dat meet & greet ticket en we mochten weer terug naar onze plaats gaan.

Er zijn nog geen reacties.


Meld je gratis aan om ook reacties te kunnen plaatsen