in de hooftrol : sterre(ik) , joyce , niall horan , harry styles , liam payne , louis tomlinson , zayn malik

Pfff ik kan niet meer wachten tot dat we aankomen in londen zegt sterre tegen joyce,
ik ook niet zegt joyce vrolijk tegen me.
Hopelijk is het daar veel mooier weer zeg ik , joyce knikt en leest verder in haar one direction boek.
dat kan ik niet daar ben ik veel te nerveus voor ik zit heel de tijd te denken aan londen .
want dat is natuurlijk ook de stad waar morgenavond ook one direction optreed , en daar gaan wij natuurlijk naar toe .
Nu dat ik daar ook al aan denk kan ik niet eens meer op mijn benen staan .
Maar joyce ziet er nog steeds heel relaxt uit en leest rustig verder.
Dan stopt de trein opeens we zijn er roept joyce heel hard door de trein en iedereen kijkt ons aan .
We stappen uit , pakken onze koffers en daar gaan we dan heel alleen naar londen op weg naar one direction.
Dan komen we aan in ons hotel , we krijgen de sleutels en gaan binnen .
En gooien ons op bed we zijn doodmoe van zo een lange reis.
Maar we kunnen natuurlijk nog niet slapen want we moeten onze koffers nog uitpakken zeg ik tegen joyce joyce knikt en we beginnen uit te pakken.
Ongeveer een uurtje later zijn we klaar nu kunnen we eindelijk gaan slapen .
de volgende ochtend staan we al om 7uur op want we willen de stad londen nog ondekken voor dat het consert begint .
Dus gaan we op pad, Omg roept joyce opeens !!!
en begint opeens in mijn oor te gillen .
wat is er !!! wat is er!!!vraag ik ongerust aan joyce .
joyce wijst naar de overkant van de straat en als.ik zie wat daar ligt begin ik ook opeens te gillen het is "de one direction store" .
daar gaan we meteen naar toe we stormen op de winkel af en komen terug met ieder 2zqkken vol spullen van one direction .!!!
verder bezoeken we nog allerlij dingen en leuke winkeltjes .
en ik en joyce willen hier nooit meer weg ,
dan gaan we ook nog naar een leuk restaurantje
dan is het tijd tijd om naar het consert te gaan ik sta te trillen op mijn benen en kan nietmeer staan,
nu kan joyce ook niet meer en daae gaan we dan op weg naar het concert

Er zijn nog geen reacties.


Meld je gratis aan om ook reacties te kunnen plaatsen