V. Ooops
he bowed his arms around her... I saw his body spasm as she shocked him. His eyes rolled back in his head, but his hold did not break.
~
Een van mijn favoriete stukjes in het boek ^^
Prachtig toch?
~
Een van mijn favoriete stukjes in het boek ^^
Prachtig toch?
Deze story is niet geschikt voor alle leeftijden. Daarom is deze alleen te lezen als je bent ingelogd. Zo houden we Quizlet.nl leuk voor alle bezoekers.
Reageer (7)
haha okwe, jah viel me gewoon even op..
1 decennium geledenVandaag dus dat ik het schreef..
Aangezien ik de boeken wel gelezen heb uiteraard zijn ze heerlijk om te mogen lezen..
Heb ze graag nog een keer maar tja de boeken zijn van me tante dus tja..
Super leuk hoofdstuk..
XxX
Geen idee eigenlijk xdd
1 decennium geledenIk denk dat ik Cecania wel mag
Yeuhj! Snel verder <3
Haha dat je je daar zo aan ergerd t is mij wel opgevallen maar niet dat ik er echt op ga letten want dan kun je geen enkele film normaal meer kijken....!
1 decennium geledenSnel verder
idd, de films kloppen niet helemaal, ik vind de boeken sowieso veel beter dan de films!
1 decennium geledenLeuk stukje, maar ik weet nog niet zo zeker wat ik van Cecania moet denken...
Snel verder!!!!!!!!
Best wel dom ja, van die foutjes van de film... Maar dat gebeurd volgens mij bij bijna elke verfilming van een boek...
1 decennium geledenEn nu is het best wel stom dat ze ontdekt is, maar ja...
Snelverder! <3333333333333333