Foto bij 9. 7 Minutes with Danna..

GOMENASAAAII MINNA!!
Ik kon lang niet op de computer enzo.. (mag nog steeds niet btw)
Maar ik kreeg ook niet zoveel reacties eigenlijk.. (of ligt het aan mij?? :x )
Jullie kunnen altijd reageren hea, even it's like a year ago I posted it. Kan ook bij elk hoofdstuk of gwn aan het begin jullie kunnen pb's sturen als jullie iets willen vragen of$zo..
Or just enjoy the story if you dunnot like me but only like the story..
Enjoy ^w^
btw btw btw
Spoiler:
Shadow is een Uchiha maar dat verzwijgt ze en voor het geval dat mensjes het zich gaan afvragen; Ik neem aan dat Itachi zijn zusje niet is vergeten als hij vroeger een hele hechte band had met haar die ze btw ook met Sasuke had en Ita-kun tot vandaag de dag nog dagelijks aan zijn zusje denkt.. :D Enough spoilers.. You liked the spoiler?? Say in comment plz :)

Deze story is niet geschikt voor alle leeftijden. Daarom is deze alleen te lezen als je bent ingelogd. Zo houden we Quizlet.nl leuk voor alle bezoekers.

Reageer (4)

  • xShadow13

    nelekelove
    Teehee, Sankyuu~ :D

    1 decennium geleden
  • DestinyXOXO

    zooooooo'n goed verhaal echt waar n.n

    1 decennium geleden
  • xShadow13

    Yeeyy Mijn 1e reactie na hele lange tijd XD

    Ik heb gehoord dat er een mobiele versie komt, maar ik hoop echt op een app.. Das veel handiger..
    Laten we allemaal actie voeren voor een Q-app XD
    Teehee, en bonita105 ik zal mijn best doen ^^

    Xxxx

    1 decennium geleden
  • Allysae

    er komt helaas geen q app wss
    :S
    maar snel verder

    1 decennium geleden

Meld je gratis aan om ook reacties te kunnen plaatsen