Foto bij In your arms, I feel save [007]

Even kijk ik rond. Was het zo raar wat ik gezegd heb? Langzaam knik ik. Hybrids hadden baasjes. Dat was wat ik altijd geleerd had. Normale mensen hadden famile's en ik was niet normaal. 'Bedoel je, je familie?' Vraagt de jongen die Zayn heet. Ik schud mijn hoofd. 'B-baasje.' fluister ik. Verder wou ik er niet op in gaan. Vanuit mijn ooghoek zag ik hoe ze elkaar raar aan kijken. Harry kijkt me aan. 'Wil je vertellen waarom je dat zegt?" Hevig schud ik mijn hoofd. 'N-nee..' Antwoord ik zachtjes, denkend aan de woorden van de wetenschapper.


'Niemand zal ooit van een hybriid houden. Je bent maar gewoon een soort kat. Er zou nooit iemand op je kunnen vallen of om je geven. Niemand zou zelfs vrienden mett je willen zijn. Hybrids zijn alleen maar goed voor geld of voor wetenschappelijke testjes.'


Langzaam maar zeker was ik het gaan geloven. Dat was de reden dat ik het hun niet wou vertellen. Dan zouden ze me ook dumpen, verkopen of pijn doen. Ook al zijn ze nu wel heel aardig. Vooral Harry is heel lief voor me. ''Uhm..' Harry kucht eventjes ongemakkelijk. 'Zullen we pizza bestellen?' Vraagt Niall. Zayn grinnikt eventjes. 'Wil je ook wat?' Vraagt Harry aan me. Aarzelend knik ik. 'Wat voor pizza wil je?' Vraagt hij. Ik slik.'M-maak n-niet uit.' Harry knikt en zegt tegen Niall dat ik hetzelfde wil. Niall loopt al bellend weg terwijl Liam graait in een doos met allerlei kleine doosjes. Wat zijn dat nou weer? Ik frons even.

-
Willen jullie mijn nieuwe story bekijken?:)

Illusion - Ziall Moran

Reageer (5)

  • s1Dlouisljxx

    lou is zoooooooooo schattig !!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

    1 decennium geleden
  • VeerleClifford

    Louis is zooo vreselijk schatig hier
    Louis, als je dt hoort ot leest: Ik heb je in mijn hart gesloten, het maakt mij niks uit dat je half kat bent. Je bent zo schattig en lief, ik vind je echt heel cute

    Ga, please snel verrder

    1 decennium geleden
  • Horibe

    Mag ik je een tip geven? Als een nieuw iemand iets zegt gaat dat zo meestal:

    Vooral Harry is heel lief voor me.
    ''Uhm..' Harry kucht eventjes ongemakkelijk.
    'Zullen we pizza bestellen?' Vraagt Niall. Zayn grinnikt eventjes.
    'Wil je ook wat?' Vraagt Harry aan me.Aarzelend knik ik. 'Wat voor pizza wil je?' Vraagt hij. Ik slik.
    'M-maak n-niet uit.' Harry knikt en zegt tegen Niall dat ik hetzelfde wil.
    het is wat overzichtelijker begrijp je maar weet wel dat als diezelfde persoon nig een keer gaat praten moet je geen enter doen (;
    Ik hoop ook dat je wat langere hoofdstukjes wil schrijven maar nou ja
    SNEL VERDER!!

    1 decennium geleden
  • SocialCxsualty

    (H)(H)(H)(H)(H)(H)(H)(H)(H)(H)(H)(H)(H)(H)(H)(H)(H)(H)(H)(H)

    Lou is zo schattig

    snel verder

    1 decennium geleden
  • Hoothoot

    GEWELDIG VERHAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAL!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
    SNEL VERDHAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAHHR!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

    xx

    1 decennium geleden

Meld je gratis aan om ook reacties te kunnen plaatsen