10~
Na de film kijk ik achter me en zie Nils zitten, waarna hij naar me glimlacht. Plots voel ik een por in mijn zij en zie Daan zitten. "Kunnen we even praten?" Vraagt hij. Nadat ik heb ingestemd lopen we naar de deur. Als we eenmaal in de gang staan, begint Daan te praten. "Het spijt me, dit had ik nooit mogen doen. Maar voordat je boos wordt: Ik wou het helemaal niet, maar Lies dwong me bijna, ze ging dingen doorzeggen en dat wou ik ook niet." Verwachtingsvol kijkt hij me aan. "Het is al goed Daan" zeg ik en ik trek hem in een knuffel. "Echt waar?" vraagt hij. Langzaam knik ik en ik geef hem en klein kusje op zijn wang. Hierna lopen we terug de kamer binnen en iedereen kijkt ons opgelucht aan. " Ze leven nog!" Roept Owen plots waardoor we allemaal beginnen lachen. Lachend gaan we op Alyssa haar bed zitten. Ze kijkt me grijnzend aan. Ik wil niet weten wat ze nu denkt. Plots krijg ik een smsje en ik zie dat het van Alyssa komt. Ik moet je iets vertellen, over 10 min. in de keuken xx Verward kijk ik haar aan. Ik zie haar nog net de deur uitlopen en denk even na wat zou kunnen zeggen. Na ongeveer 10 minuten sta ik ook op en zonder veel te zeggen wil ik naar buiten lopen, totdat Nils vraagt waar ik heen ga. "Ik ga even kijken waar Alyssa blijft." Antwoordt ik snel. Ik loop naar beneden en ga de keuken in. Ik wist alles hier al goed zijn. Ik zie Alyssa aan de keukentafel zitten, ze kijkt me alweer grijnzend aan. "Je mondhoeken gaan nog eens blijven staan" Zeg ik dan maar en ze gebaart dat ik aan tafel moet gaan zitten. "Ik meen het, Nils zit je de hele tijd aan te staren." Ik weet even niet wat zeggen, dus ik kijk even bedenkelijk voor me. "Zie ik je nu blozen?" Roept ze uit. "Stil nu, en misschien een beetje." Ze kijkt me aan en trekt me terug mee naar boven. Als we boven zijn ga ik tussen Nils en Daan zitten. Ze kijken me allebei glimlachend aan...
Sorry niet zo groot stukje, maar ik heb het heel druk met school. #teamNils of #teamDaan?? Weet iemand of we vrijdag op de foto kunnen, en hoe ze de meisjes kiezen bij inviseble girl? <3
Reageer (2)
IK WEEEEEEEEEEET ALLEs:) ik zit in de vestrockCREW love love
1 decennium geledensuper leuk stukje!! snel verder ;p en uhm, mij maakt niet uit welk team, zolang ik maar meer van jou verhaal kan lezen xx
1 decennium geleden