Foto bij Pokémon story deel 1

In dit deel krijgen Ayane en Equus hun begin Pokémon en beginnen ze hun reis

'Equus, word wakker!' Ik kijk op mijn wekker. O nee! Shit, ik heb me verslapen. Ik was me snel, daarna kleed ik me aan en ren de trap af. 'Ik heb me verslapen!' roep ik. 'Dan zou ik maar opschieten' zegt mijn moeder. Snel eet ik twee boterhammen pak mijn tas en loop naar de schuur. Mijn moeder loopt me achterna. 'Doe voorzichtig hè!' zegt ze. Jaja! 'En wel elke dag twee stuks fruit eten hè!' Mam! Ik spring op mijn fiets en rij weg. Ik fiets zo hard als ik kan. Na twintig minuten fietsen kom ik aan bij het lab van professor Elm (de Pokémon professor van Jotho). Ik smijt mijn fiets op de grond en ren het lab binnen. Als ik binnenkom zie ik Ayane met professor Elm praten. Ik loop naar ze toe. 'Hé hallo! roep ik. 'Hallo Equus! Kijk ik heb mijn eerste Pokémon!' Ze haalt een Pokéball te voorschijn en laat de Pokémon eruit komen. 'Het is een Cyndaquil' zegt ze trots. 'Wauw!' zeg ik. Heeft u ook een Pokémon voor mij professor?' 'Nee sorry Equus' zegt hij. 'Doordat je zo laat bent zijn alle begin Pokémon al weg.' 'O' ik zucht teleurgesteld. 'Of wacht!' roept professor Elm. Ik heb nog wel een Pokémon. Hij zit in het zelfde beginlevel als begin Pokémon. Hij komt uit Hoenn, maar het is geen begin Pokémon. Moet ik hem je laten zien?' 'Ja!' roep ik blij. 'Ik haal hem eventjes.' Even later komt de professor terug met een Pokéball in zijn hand. Hij laat er een Pokémon uitkomen. 'Dit... is Spheal' Hij is superleuk en schattig!' roep ik. Mag ik die? 'Hij is helemaal van jou nou.' Ik pak Spheal op en knuffel haar. 'Spheal, Spheal' zegt ze blij. Kijk Ayane nu heb ik ook een Pokémon. 'Super' zegt ze. 'En hier hebben jullie allebei je Pokédex dan kunnen jullie nu beginnen met jullie reis.' 'Kom laten we gaan' zeg Ayane. We nemen afscheid van de professor en beginnen onze reis door Jotho met onze eerste Pokémon.

Reageer (5)

  • Curuxa

    MiniMiscrazy ik ook! Check ook mijn stories aub

    1 decennium geleden
  • Ishimaru

    ga verder plz :( anders val ik dood ben HP en POKéMON FAN!

    1 decennium geleden
  • xGypsy

    Wtf, why do you write about Pokémon? And Cyndaquil's not cool, it's ugly and gross. :X

    1 decennium geleden
  • Fumgum

    wie is ayane?(N)

    1 decennium geleden
  • Ayane

    Cyndaquil!

    1 decennium geleden

Meld je gratis aan om ook reacties te kunnen plaatsen