Ik hoor ze praten, het volgende gesprek vind plaats.

Daan: Rein, zeg nou eens eh, vind je Froukje leuk of niet?
Owen: ja dat wil ik ook wel weten.
Nils: en ik ook!
Rein: uhm, ja ik vind haar leuk, ze is een van de leukste meisjes die ik ooit heb gezien, ik bedoel, ze is zo lief, leuk en aardig en...
Daan: ho maar weer he. Ik weet genoeg. Hahaha

Ik hoor ze lachen. Ik loop heel zachtjes terug naar benenden, en loop dan weer de trap op, maar dan overdreven had. En dan ga ik naar binnen. Hey, ze ik. Rein:'hey'. En de rest ook ' hey'. Zullen we vast even de logeer bedden halen? Vraag ik. Nils:'dat doen ik Daan en Owen wel even.' weten jullie dan waar dat is? Owen:'we vinden het wel toch? Nils: inderdaad , let's go boys.'
Ze lopen de deur uit, ik draai me om, en kijk naar Rein. Hij lacht naar me, die lach die alleen hij heeft. Zo lief en zo cute. Hij loopt naa me toe. rein:' mag ik je wat vragen?' tuurlijk antwoord ik. Rein:' ik weet dat we elkaar nog niet zo heel goed kennen, maar ik vind je heel leuk, en .... ' meer hoeft 'ie niet te zeggen, ik onderbreek hem, en loop naar hem toe, ik vind jou ook leuk. En voordat ik het weet, raken onze lippen elkaar weer. Dit gevoel wil ik voor altijd. Als we klaar zijn, kijkt hij me aan, ' ik hou van je meisje' zeg ie. Ik nog veel meer van jou!' zullen we even kijken hoe het gaat met de jongens? Is goed antwoord hij. Ik wil net de deur opendoen, als Owen , Nils & Daan ineens naar binnen vallen. Ze hingen tegen de deur aan ons af te luisteren. Owen: goed bezig Reintje!' Nils:'en was het zoenen lekker?' Rein: jongens hou op, en ik heb haar niet eens gezoend'. Daan:' gekust?' Rein: misschien..'

Jongens, tijd om te slapen, mama komt binnen. Het is tijd. Ze pakt de chips schaal, en de fles cola en loopt weer weg. Ik ga even omkleden, ben zo terug. Zeg ik. Ik pak mijn pyama, en loop weg, tot zo.
Ik loop naar de badkamer, en kleed me om. Als ik me pyama aan heb, doe ik mijn haar in een knot, die plukjes denk ik. Ik pak een dun haarbandje en doe die om. Beter zeg ik.
Ik loop terug, en ga op mijn bed zitten. Hey, hebben jullie de bedden toch gevonden? Vraag ik. Rein: jep, allemaal dankzij mij. Goed hoor,antwoord ik. Ik ben echt moe, ik ga vast liggen, zeg ik. Rein: wij ook he jongens? Alle drie in koor: ja. Haha daarna begint iedereen te lachen. Ik ga liggen, en Rein komt naast me liggen. We liggen heel dicht tegen elkaar aan, zo dicht dat ik zelfs zijn sixpack kan voelen. Ik ga er met mijn hand over heen. Hij kijkt me aan, en geeft me eens kus, 'weltrusten lieverd. ' zeg hij. Weltrusten schatje. Antwoord ik. Nog een kusje en dan ga ik slapen.

Er zijn nog geen reacties.


Meld je gratis aan om ook reacties te kunnen plaatsen