Can we be lovers? ----- Niels Destadsbader
karakter: lief,vriendelijk , behulpzaam
welke bekende persoon:Niels destadsbader
verhaallijn: kies jij maar xxx
Eindelijk was het zover. Vandaag mocht ik naar het concert van Niels. Ik weet niet hoe maar mijn zus is aan een backstage ticket geraakt. Ik mag gewoon met hem praten! 'Jolien! We moeten nu echt vertrekken!' Ik loop de trappen af en spring de auto in. 'Zenuwachtig?' Vraagt mijn zus met een glimlach. Ik knik, natuurlijk ben ik zenuwachtig...Wat had ze anders gedacht... Eindelijk komen we aan de concertzaal. Ik toon mijn ticket en mag direct doorlopen. Daar sta ik dan. Het is een mooie ruimte met lekkere zetels. Rustig ga ik zitten. Ik wil niet te hyper overkomen. 'Hey, jij bent Jolien toch?' Vraagt een vriendelijke stem. Ik draai me om en kijk recht in zijn prachtige ogen. 'Ja...' Stamel ik uit. 'Rustig maar.' Niels knipoogt en kijkt me aan. 'Wil je iets drinken?' 'Water alstublieft.' Niels springt recht en haalt water. Het lijkt wel alsof we maar 5minuten gepraat hebben. 'Sorry meid, ik moet nu echt naar het podium. Wat denk je, gaan we na het concert nog iets drinken?' Ik voel gewoon dat ik begin te blozen en knik. Met mijn hoofd in de wolken ga ik naar mijn plaats. Het hele concert heb ik het gevoel dat hij alleen naar mij kijkt. Natuurlijk hebben alle meisjes dat maar toch... Bij het liedje 'zij is van mij' wijst hij naar mij en knipoogt. Opnieuw stijgt het bloed naar mijn wangen. Na het concert ga ik opnieuw naar de backstage en wacht aan de ingang. Na een tijdje krijgt de security genoeg van mij. 'Jongedame wat doe jij hier?' 'Niels had gezegd, ik wacht op, ik...' Mijn god, nu kan ik ook al niet meer praten. Beschaamd wil ik me omdraaien. 'Jolien! Wacht!' Mijn blik gaat naast de security en ik zie Niels staan. 'Laat haar maar door, ze hoort bij mij.' De man knikt en opent het hek. Niels slaat een arm om me heen. 'Sorry dat je zo lang moest wachten.' 'Geeft niets.' Zeg ik zacht.
We blijven backstage omdat de café's vol zitten met meisjes van het concert. De hele avond praten we over vanalles en nog wat. Plots neemt Niels mijn gsm van de tafel. Nieuwsgierig kijk ik wat hij doet. 'Zo, nu kan je me bellen als je me nodig hebt.' Verbaasd kijk ik naar mijn gsm. 'Wat? Jolien, je bent een geweldig meisje. Als jij wilt wil ik je graag beter leren kennen.' Ik knik. 'Graag.' Beken ik. Niels schuift zijn gsm naar me toe. Ik zet mijn nummer erin maar laat de naam open. Hoe weet ik nu wat hij daar wil zetten. Jolientje typt hij. Ik glimlach. Hij is gewoon nog meer dan ik verwacht had. Hoe kan iemand nu zo perfect zijn. 'Euhm, het wordt al laat.' Zegt hij zacht. Ik kijk en zie dat het al 1u is. 'Shit.' Zeg ik. 'Nu rijden er geen bussen meer.' 'Geen probleem. Ik breng je wel naar huis.' Zegt hij met een knipoog. In de auto val ik in slaap, ik wordt pas wakker door een zachte hand tegen mijn wang. 'Jolien, je bent thuis.' Ik schrik. 'Oh sorry, ik ben in slaap gevallen.' 'Geen probleem het was schattig.' Ik kijk hem aan, meent hij het of lacht hij me nu toch uit? Blijkbaar meent hij het. 'Tot gauw?' 'Tot gauw.' Antwoord ik. Ik wil de auto deur net open doen wanneer hij aan mijn arm trekt. Ik draai mijn hoofd en kijk recht in zijn ogen. Niels komt dichterbij en drukt plots zijn lippen op de mijne. Ik verschiet en ga een beetje achteruit. Voor hij de kus onderbreekt leg ik mijn hand in zijn nek en kus hem terug. Deze kans wil ik niet missen. Zijn lippen zijn zo zacht en sterk tegelijkertijd. Ik kan het gewoon niet geloven, ik heb gekust met Niels! Zweverig verlaat ik de auto.
In mijn kamer kruip ik onmiddellijk in mijn bed. Mijn gsm laat horen dat ik een bericht heb. Afwezig kijk ik naar mijn gsm. Niels staat er. Ik open het berichtje en voel hoe mijn hart een slag overslaat. Kan ik je morgen zien? Ik kan je niet missen. X <3 Snel stuur ik terug. Heel erg graag. Laat maar weten waar. X <3 Razendsnel stuurt hij terug. Ik pik je op om 19u de rest is een verrassing XXX Ik slik, een verrassing. Wat zou het zijn. Oké, ik zal op je wachten. XXX Voor ik mezelf laat vallen op mijn kussen verander ik zijn naam in mijn gsm. Nu staat er Niels <3. Zou het echt kunnen? Niels en ik? Een echt koppel? Ik hoop het zo.
voor: jolientje432
ik hoop dat je er een beetje blij mee bent
xx
Reageer (2)
Jaja Jolien heeft hem ver-over-over-overd https://www.quizlet.nl/users/jolientje432/
4 jaar geledengeweldig !!!!!! kan je er een verhaal van maken liefste zus xx ikke
1 decennium geleden