9~
Nils kijkt me aan en ik zie dat hij twijfelt. "Ik weet dat jij en Daan gekust hebben, dat heeft hij me gezegd." Verbaast kijk ik hem aan. Blijkbaar is Nils nog niet uitgepraat, want net als ik mijn mond open doe om iets te zeggen, legt hij zijn vinger op mijn mond. " Ik weet dat je dit niet graag zal horen, en ik zeg dit als vriend maar de reden waarom Daan je kuste was een domme weddenschap, het spijt me." Vol ongeloof kijk ik hem aan. "Met wie was die weddenschap dan wel?" vraag ik. "Met Lies" fluistert hij, ik moet moeite doen om het te kunnen verstaan. Vol ongeloof kijk ik hem aan en hij kijkt naar beneden. "Dus mijn beste vriendin doet me dit aan?" Voorzichtig zie ik hem knikken. Snel typ ik haar nummer in en bel haar, Nils probeert me nog tegen te houden maar dat lukt hem niet. Na een paar seconden neemt ze al op. Boos begin ik tegen haar te roepen als ze zegt dat ik anders toch nooit een jongen gekust zou hebben. Ik gooi de telefoon tegen de muur en begin zachtjes te wenen. Nu ben ik alweer een beste vriend(in) kwijt, het enige verschil: haar wil ik nooit meer zien. Langzaam laat ik mezelf tegen de muur op de grond zakken en al snel voel ik 2 armen om me heen."Je weet dat ik je nooit meer in de steek laat hé?" Zegt Nils dan plots. Langzaam knik ik, na een tijdje sta ik op en trek Nils met me mee. We lopen naar de anderen en gaan in de zetel op Alyssa haar kamer zitten. Ze kijkt me meedelevend aan. Alyssa gebaart me dat ik even mee moet komen. Daan heeft de hele tijd nog niet naar me gekeken , pas als ik opsta kijkt hij me even aan. "Daan heeft me alles uitgelegd, je moet echt eens naar hem luisteren." Zegt alyssa. misschien later zeg ik en wil weer weglopen maar ze houd me tegen aan mijn arm. " Nils kijkt je al de hele tijd aan" en nadat ze dat gezegd heeft loopt ze snel terug de kamer in. Na een paar seconden volg ik haar en iedereen kijkt op als ik binnenkom. Wat gaan we doen? Vraag ik, zonder resultaat want niemand heeft een idee. " plots roept Owen uit dat hij het weet; " het is een mooie zomeravond dus we kunnen nog even naar de zonsondergang kijken." Nadat iedereen heeft ingestemd zitten we buiten, de een al wat blijer dan de andere. Ik neem deze tijd even om na te denken. Op een manier mis ik Lies niet zoveel, omdat ik nu iedereen van vroeger terug heb, behalve haar dan. Ik kijk de kring even rond. Owen ziet dat ik hem aan kijk en glimlacht even naar me, daarnaast zit Daan die voor zich uit zit te staren. Even blijf ik hem aankijken maar al snel zie ik nu Rein zitten die probeert een vlieg weg te krijgen. Een kleine grinnik rolt over mijn lippen want het lukt hem helemaal niet. Naast Rein zit Nils en net als ik hem aankijk knipoogd hij naar me, waardoor ik naar beneden kijk. Alyssa geeft me een por in m'n zij en lacht breed grijnzend naar me, ja Alyssa moest dit weer gezien hebben. Als het kouder begint te worden besluiten we een film te kijken. Iedereen zit dicht bij elkaar op Nils zijn bed. Als het genoeg geweest is voor me, omdat niemand plaats heeft ga ik voor het bed op een matras zitten. Ik voel dat er iemand naast me komt zitten maar besteed er verder geen aandacht aan. Pas als de film al een hele tijd bezig is, heb ik door wei het is, Daan. Ik zie hem naar me kijken en snel richt ik me weer op de film.
Hey reactie? Voor de mensen die niet naar MainStreet mogen/kunnen gaan, wat jammer. Maar ik weet zeker dat je ze op een dag wel eens zal ontmoeten! (of een tweede, derde,...keer ) Ik heb ze nog nooit gezien. Wie wel mag gaan, super! Zie je daar! <3
Reageer (4)
Super leukj!<3 ik ga 2 juni=)
1 decennium geledenNIEUWE ABOO
1 decennium geledendoor door!! spannend xx
1 decennium geledensuper leuk! snel verder! maar ik ga helaas niet naar de maintour, maar ben blij dat ik ze 31 maart heb gezien♥
1 decennium geleden