Foto bij Teen 20.

Ik staarde glimlachend naar het plafond. Liam's ademhaling was regelmatig waardoor ik vernam dat hij sliep. Ik stapte voorzichtig uit bed en grabbelde mijn kleren bij elkaar aka, mijn pyjama. Ik liep muisstil naar beneden om bij Charlotte te checken. Ze was nog altijd in de tuin. Ik ging naast haat op het gras zitten. 'Wie was er aan de deur?' Vroeg ze me. 'Een hele goeie vriend van Louis.' Antwoordde ik glimlachend. Ik herinnerde me eraan dat ze Liam nog maar een had gezien en hem waarschijnlijk niet meer zal herkennen. 'Mama gaat nu even terug naar binnen, oke? Ik ben zo teug.' Vroeg ik haar. Ze knikte en speelde verder met haar barbiepop. 'Ik ben zo terug.' Glimlachte ik. Ik wreef nog even door haar haar en liep weer naar binnen. Ik liep langzaam naar boven en opende voorzichtig de deur van de logeerkamer.
'Je bent wakker.' Glimlachte ik. Ik sprong in het bed en ging in kleermakers zit naast Liam zitten. 'Jij al lang precies?' Grinnikte hij. Ik knikte hevig. Hij lachte en een 'piep' klonk door de kamer. 'Dat is mijn telefoon.' Zei Liam en hij begon al om zich heen te kijken. Ik sprong van het bed en begon tussen allerlei kleren te kijken. 'Tada!' Lachte ik en ik haalde zijn gsm tevoorschijn. 'Het is een sms van Niall.' Zei ik terwijl ik zijn gsm naar hem toegooide. Hij zuchte en legde zijn gsm weer weg. 'Ik moet naar de jongens toe.' Zei hij en hij begon zijn kleren bij elkaar te rapen. Ik zat op het bed en keek toe. 'Je kijkt zo?' Vroeg hij lachend. 'Ik geniet gewoon van het uitzicht.' Antwoordde ik schouderophalend. Hij lachte en kwam naast me zitten. Hij glimlachte naar me en drukte zijn lippen zachtjes op de mijne. 'Ik kom terug.' Fluisterde hij zachtjes. 'Beloofd?' Vroeg ik. 'Beloofd.' Antwoordde hij. Hij drukte nog een kusje op mijn lippen en we liepen naar beneden.

Nadat Liam vertrokken was ging ik weer terug naar Charlotte. 'Wanneer Louis nog eens komen?' Vroeg ze meteen. 'Ik weet het niet schat.' Antwoordde ik zachtjes. Hoe kan je aan een 5 jarig meisje uitleggen dat iemand een pop ster is en bijna hele dagen moet repeteren? Hopelijk zal volgende week de school haar wat afleiden...
Ik ging languit op het gras liggen en liet de warme zonnestralen me verwarmen.
Opeens voelde ik iets nat op mijn armen. Ik opende mijn ogen en zag Charlotte lachend wegrennen. Ik nam de natte spons waarmee ze me had natgemaakt en rende achter haar aan. Al snel had ik haar ingehaald, ik sloeg mijn armen om haar heen en tilde haar op. Ze slaakte een gil en begon te lachend. Ik maakte haar helemaal nat. Ze lachte en klampte zich aan me vast waardoor ik dus ook kletsnat was. Lachend ging ik op de grond zitten, Charlotte kwam op mijn schoot zitten en nestelde zich in mijn armen. 'Ik hou van je mama.' Zei ze. 'Ik ook van jou lieve schat.' Glimlachte ik en ik wreef zachtjes door haar haren.
Morgen moet ik weer gaan werken, Esmay gaat komen oppassen en Louis gaat waarschijnlijk meekomen. Dat laatste vertel ik nog niet aan Charlotte, dat moet een verassing blijven.

Reageer (1)

  • MLNY

    ik wil dat Ze Louis LEUK vinddd

    1 decennium geleden

Meld je gratis aan om ook reacties te kunnen plaatsen