Hier zijn twee verschillende POVjes..
Hier was Girl89...

Hoop you like it...

Bella POV
Rustig at ik mijn musli reep op en dronk ik me melk op, Jasper keek me glimlachend aan, ik stammelde wat naar hem wat moest lijken op 'wat is der'. Zijn rechterhand kwam dichter naar me toe, en hij wreef voorzichtig de melk snor van mijn gezicht af, ik begon zacht te giechelen, en merkte dat ik lichterlijk rood aan liep. Iedere keer als Jasper me aanraakte voelde ik verschillende tintelingen over me lichaam gaan. Mijn boven lip tintelde nu door zijn aanraking en ik kon even aan niets anders denken. Ik kroop dichter naar hem toe en legde mijn hoofd neer op zijn schouder, waarom ik dat deed had ik geen idee van, maar ik was moe, een nachtje doorhalen was niet echt goed voor de mens. Hij streelde me zacht over me rug heen waar bij me rug nu ook langzaam licht begon te tintelen, na een paar minuten merkte ik niks meer en zonk ik langzaam naar een zwart diep gat.

Jasper POV
Bella zakte rustig in slaap, de eerste kus was een beetje schokkend voor haar, ze had het vast en zeker niet verwacht. De tweede kus die ik haar gaf schok ze wat minder van, maar ze trok niet terug. Dat deed mij aan iets denken, misschien vind ze me dan toch leuk, haar emotie's waren altijd erg onderdrukkend als ze bij mij in de buurt was, en er echt iets van snappen kon ik niet. Edward kon haar gedachten ook niet horen, haar geur maakte me licht in me hoofd, ze rook naar, framboos met een klein vleugje chocola. Ik wierp even een korte blik op Bella die nu op mijn schouder in slaap was gevallen, voorzichtig tilde ik haar op en liep de trap op naar boven. Edward lag bij Aurora op bed die ook al was weggezakt naar een diepe slaap. Onze gezichten waren niet meer neutraal en er sierde bij ons beide een grote glimlach. Even dacht ik rustig na, wie moest die meisjes nu omkleden, Alice en Rose zijn beide stappen. Edward knikte op mijn gedachten, maar zij niets. We konden de meisjes dit niet aandoen, ik zal Esmee vragen of zij even tijd heeft om de meisjes naar hun pyjama te kleden. Weer knikte Edward op mijn gedachten voorzichtig stond hij op en liep de kamer uit. Ik legde Bella zo voorzichtig en zacht mogelijk neer op haar bed, drukte nog een vlotte kus op haar kruin zodat ze niet wakker werd, en verliet de kamer.

Reageer (1)

  • Tyche_

    SNEL VERDER!!!

    1 decennium geleden

Meld je gratis aan om ook reacties te kunnen plaatsen