Foto bij Hoofdstuk 50!!!

BLOODY HELL WE ZIJN AL BIJ DE 50!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

@Heartdream

Aurora Pov

Ik liep naar mijn kamer en ging op mijn bed liggen. Toen hoorde ik iemand kloppen en riep ik 'Binnen'. Het was Edward die binnen kwam.
Hij deed de deur dicht en ging op mijn bed zitten. Ik keek hem vragend aan en zei 'Kan ik iets voor je doen?'. Hij schudden zijn hoofd en zij 'Ik wou gewoon even praten.' Ik lachten en zei toen 'Waarover?' Hij dacht na en zij toen 'laat maar ik kan toch niks verzinnen' Ik grinnikte en het werd toen dodelijk stil.
Hij kwam dichterbij zitten en onze hoofden kwamen dichterbij. Hij kuste me. Na 5 minuten haalden hij zijn lippen van de mijne en ik maar zitten met een grijns.
Hij lachten en toen gij hij naast me zitten op mijn bed. Hij ging liggen en ik lag met mijn hoofd op zijn borst. Hij streelde mijn haar en ik werd daar slaperig van.
Ik kon het niet meer en deed mijn ogen dicht. Ik dacht nog 'Wauw wat zoent die gast goed' en weg was ik. In dromenland aan het dromen over Edward.

Reageer (2)

  • Tyche_

    SNEL VERDER!!

    1 decennium geleden
  • Sonyara

    Whahaa super goed hoofdstukje schat:D:D
    Ik zal snel hoofdstuk 51 typen!!..

    1 decennium geleden

Meld je gratis aan om ook reacties te kunnen plaatsen