Crash ten
Niet veel later zijn Harry en Louis, met grote tegenzin, onze boodschappen komen ophalen. Ze lagen gewoon lekker op het strand te niksen. Geweldig.
I know, het is vakantie maar als wij mensen helpen kunnen ze ons tenminste ook een beetje komen helpen.
Linn is met haar eigen auto naar haar huis gegaan en wij volgen in onze auto. Liam zit achter het stuur en kijkt strak voor zich uit.
"Li, wat is er ?" Vraag ik. Liam haalt zijn schouders op, "Ik weet het niet, maar ik ken Linn van ergens." Zegt hij plots.
"Wat? Van waar?" Vragen Niall en ik mooi in koor.
Liam schud zijn hoofd, "Ik weet het niet. Ik kan me natuurlijk ook vergist hebben, maar het is van het eerste moment dat ik haar gisteren zag dat ik al dacht dat ik haar van ergens ken."
Vragend kijken Niall en ik elkaar aan.
"Ik zal me wel vergist hebben" wuift Liam het weg.
Eenmaal aangekomen stappen we uit en Linn stopt de sleutel in het slot en doet de deur open. Meteen komt een geur van lavendel me tegemoet. Het ruikt dan wel heerlijk binnen maar het lijkt wel op een varkensstal.
"Sorry voor de rommel" zegt Linn, "Maar ik heb mijn eigen huis waar ik woon en hier. Ondertussen werk ik ook nog om wat te verdienen. Het is dus verschrikkelijk druk."
"Geeft niets hoor" zeg ik, "Daarom zijn we hier om je te helpen."
"Dank je. Zal ik jullie eerst voorstellen aan mijn ouders. Dan schrikken ze niet als ze hier plots drie jongens zien rondlopen."
Alle drie knikken we.
"Niet schrikken, ze zijn niet meer van de jongste. Ik ben dan ook de jongste van vijf kinderen."
Als we in de woonkamer aankomen zit er een oude man in zijn stoel, eentje die je kan platleggen om in te slapen.
"Dag papa", Linn gaat luider praten. Hij hoort waarschijnlijk niet meer zo goed.
"Dit zijn Niall, Zayn en...-"
"Liam" helpt Liam haar even.
"Dat was het... Ze komen helpen. Is dat goed?" Vraagt ze aan haar vader.
De oude man in de zetel bestudeert ons alle drie en blijft verwonderd lang bij Liam hangen, toch dwaalt zijn blik terug af naar zijn dochter.
"Zeker mijn meisje"
"Mijn moeder is waarschijnlijk gaan wandelen." Zegt ze als ze door het huis kijkt.
"Wel, we zullen er dan al aan beginnen zeker?" Stelt Niall voor. Sinds wanneer wilt hij zo graag opruimen?
"Ik stel voor dat Liam en Zayn boven beginnen. Niall in de woonkamer en ik in de keuken. Goed?"
"Okay"
Linn wijst ons de weg naar boven en vertelt een beetje hoe het allemaal moet komen te staan. De slaapkamer is al lang niet meer in gebruik, waarschijnlijk omdat ze de trap niet meer op geraken ofzo.
"Kan je-je voorstellen dat wij ook ooit zo oud gaan worden?" Ontvalt me.
Liam kijkt op, "Wel ja, dat is nu eenmaal het leven Zaynie"
Hij komt naar me toe en geeft me een zoen op mijn neus.
"Maar nu moeten we genieten als we nog jong zijn." Zeg ik.
"Je hebt helemaal gelijk"
Er zijn nog geen reacties.