Een kleine onthulling is der natuurlijk...
Wanneer zou Aurora samen met Edward ontdekt worden??
Zou Aurora het lef hebben om hem de eerst kus te geven, of gaat Edward haar de eerst kus geven?
Nou veel lees plezier,,

Hier was Girl89

Bella POV
Ik was de hele nacht wakker gebleven, het pretpark zat me nog erg hoog en ik had een hele leuke dag gehad, ik was tegen Jasper aangekropen en hij sloeg lieflijk zijn arm om me heen. Ik weet niet hoelang we zo gezeten hebben, maar inslaap vallen kon ik niet. Opeens trok Jasper mijn gezicht dichter naar zich toe, voorzichtig zette hij ze lippen tegen de mijne, geschrokken trok ik terug, en keek hem met een rood hoofd aan. Jasper legde voorzichtig zijn vinger onder me kin, zodat ik gedwongen was hem aan te kijken, ik vedronk in ze goud bruine ogen, en voelde weer zijn zachte lippen op de mijne komen. Opeens werd ik uit de droom getrokken want ik voelde een stel ogen op mijn branden. Aurora het kan niet anders geschrokken keek ik haar aan, en er verschreen een duivelse grijns op haar gezicht. Ik voelde me betrapt, maar ergens kreeg ik het gevoel dat Aurora allang wist wat er speelde als of ze wist wat ik voor Jasper voelde. Ik durfde het alleen nog niet te uiten, en tot op vandaag eigenlijk nog steeds niet. Jasper heeft de eerste set gemaakt, en ik voel me nu erg ver in de wolken. Jasper keek me met zijn mooie goud bruine ogen aan, ik glimlachte verlegen naar hem. "ik umm ga even wat eten" zei ik zacht waarna ik hem een kus op zijn wang drukte, Jasper knikte naar me. "Aurora mee komen nu" brieste ik naar der toen ik der voorbij liep. Ze bleef me duivels aankijken, in de keuken keek ze me nog enger aan. "Bells is verlieft, bells is verlieft" zong ze nu lichterlijk plagend. "ssst" siste ik haar toe. "Waarom, het was allang duidelijk dat jullie iets voor elkaar voelde, maar vertel hoe zoent hij?" meteen bestoof ze me met vragen, ik was er echt niet bij met me hoofd. "Wow wacht hoe bedoel je met dat het allang te zien was dat we elkaar leuk vonden, jha hij kust lief, maar we hebben nog niet met tong gezoent." zei ik der snel achteraan. "Haha, Bells je moet je niet schamen, verlieftheid hoord der bij, je kan der niks aan veranderen. Vertel is dit je eerste vriendje?" Dit had ik al voelen aankomen, nu wist ik helemaal niet meer wat te antwoorden, ze zou me toch niet geloven. zuchtend pakte ik een glas melk en een chocolade musli reep en liep weer terug naar de woonkamer.

Reageer (1)

  • Tyche_

    SNEL VERDER!!!

    1 decennium geleden

Meld je gratis aan om ook reacties te kunnen plaatsen