Ik was hier:

Girl89 uiteraard!!!

Bella POV
Ik kreeg eindelijk antwoord, iets wat ik eigenlijk al in gedachten had hoopte ik niet zo te zijn, gelukkig was ik alleen maar naar boven gedragen door Jasper, ik moest er niet aan denken als hij me ook nog verkleed had. Dan zou ik hem niet meer onder ogen durven te komen. Zoals altijd had ik al een voorgevoel dat Aurora weer eens te lui was om me te helpen, ik ging der maar niet verder op in. Toen we bij het huis van de Cullens waren aangekomen schudde ik Aurora wild door elkaar want ze moest maar eens in beweging komen. Ze liep de auto uit en schoot meteen al door naar boven, na een paar minuten kwam ze in haar nieuwe kleren terug beneden wat haar slaapkledij moest zijn, ze wenste iedereen welterusten en schoot weer terug naar boven. Ik grinnikte zacht ze was moe, ik was zelf ook wel erg moe. Toen bedacht ik me nog iets, moest ze niet eten, maar ze had zich al volgepropt met snoepgoed. Dus die zou vast en zeker geen honger meer hebben. "Bells heb je honger?" vroeg Esmee glimlachend, ik knikte zacht en glimlachte naar der. Ik had niet zoveel gesnoept ik had een chocokikker opgegeten en drie smekkies gegeten. Ben altijd wel zuinig geweest met snoep, bang dat ik gaatjes zou krijgen. Na een klein half uurtje kwam Esmee met een groot platteau de woonkamer binnen stappen. Ze zette het netjes neer en ik ging er rustig van eten. Zoals iedere avond was het heerlijk, Esmee is een echte kokkin. "Bedankt" mompelde ik zacht glimlachend nadat ik me eten op had, ik stond op en pakte het grote platteau van tafel af en liep ermee naar de keuken. Zette het op het aanrecht neer en begon het schoon te maken. Na een paar minuten was ik klaar en liep ik terug naar de woonkamer plofte neer tussen Jasper en Alice glimlachte kort. "Dank jullie wel voor deze super leuke dag." zei ik licht blozend, ze knikte allemaal en glimlachte terug.

Er zijn nog geen reacties.


Meld je gratis aan om ook reacties te kunnen plaatsen