Foto bij 052- Ella

Ik kijk een beetje in de rekken aangezien er momenteel toch geen mensen in de winkel zijn.
'Molly? Since when do we have these cute skirts?' vraag ik als ik een aantal rokjes omhoog hou.
'A few days. They're cute, right?'
'Very cute', zeg ik als ik verder tussen de rokjes kijk. Ondertussen is Molly naast me komen staan.
'This one,' zegt ze als ze begint te zoeken en een rokje uit het rek neemt,' would fit you perfectly.'
'Oh Molly, he's beautiful!' ik neem het rokje en houd het voor me.
'Go and put it on!'
'I can't pay....'
'Don't be silly, you work here, you don't have to pay the full prize.' Ik lach en loop naar het pashokje. Onderweg graai ik nog een bijpassend topje mee. Als ik het aanheb, stap ik uit het pashokje en bekijk ik mezelf in de spiegel. Molly komt achter me staan en steekt goedkeurend haar duimen op. Ik lach en draai nog een rondje. Zelf heb ik niet door dat Perrie de winkel binnenstapt.
'Wow Ella, you look very cute in that outfit', zegt ze waardoor ik verschrikt omkijk.
'Perrie?' vraag ik ongelovig. Ik ken haar enkel van foto's en verhalen. En Little Mix natuurlijk want ik ben dol op hun muziek.
'Yes, that's my name', lacht ze. 'I came to visit Zayn but he kicked me out of the studio.'
'What? Why?'
'I don't know, to be funny or something. You know him and the guys.' Ik lach. Dan stap ik op haar af en heef een knuffel.
'It's fine to finally meet you', zeg ik achteraf.
'You too. It was a bit busy to come earlier. I was here once but you was in Belgium. I came for the boys and Zayn.'
'Why?'
'They were all so down. And Zayn held him strong but I could see he wasn't that okay.'
'I hurt them all so much...'
'Sorry, I started about that subject. I'm just happy that you are here and I can see you.'
'Yeah, I'm happy too.' Ik strijk over het rokje en kijk Molly aan.
'Yea, you can wear it now. I send you the bill', zegt ze knipogend.
'Oh, you have to work, don't you? I can come back later', zeg Perrie als ze naar de deur wijst.
'Nono,' zegt Molly,' I can do it on my own. Go and have fun, girls.'
'Are you sure, Molly?' vraag ik. Ze moet niet constant voor me invallen.
'Yes, but I won't do this always. Go before I change my mind.' Ik geef haar een kus op de wang, neem mijn tas en een zak met mijn kleren en loop naar buiten.
'Thanks', zegt Perrie nog voor ze de deur achter zich dicht doet.
'You look really cute in that outfit. Liam will like it too', lacht ze als we richting Starbucks wandelen. Ik glimlach.
'Do you live together or...?'
'I have an apartment on my own and Liam lives officially by his parents, but most of the time he is with me', leg ik het uit.
'I get it', lacht Perrie. Als we aan Starbucks arriveren, zetten we ons buiten aan een tafeltje. We praten nog een aantal uurtjes en de klik is er zeker. Nadat we afscheid nemen, wandel ik terug naar mijn appertement. Nagenietend van deze gezellige dag. En ik voel me zeker goed in mijn nieuwe outfit.

Reageer (2)


Meld je gratis aan om ook reacties te kunnen plaatsen