Foto bij • N°10 - Anastasia Omashnova

MidnightRed
Als ze verliefd op Adrian begint te worden, dan kan hij dat toch zien aan haar aura of ben ik nou gek?


Hallo mensen!
Ik wou eigenlijk gisteren nog een hoofdstukje plaatsen, maar toen kwam ik er achter dat ik m'n Latijn huiswerk nog moest maken, huiswerk voor een heel hoofdstuk. Gelukkig hebben we daar een hele handige site voor, haha.
Om even terug te komen op de vraag van MidnightRed; Ja, hij ziet dat ze hem langzaam leuk begint te vinden. Daarom grinnikt/lacht hij de hele tijd.
Maar verder ga ik niets vertellen, anders is het niet meer leuk ;P

Lots of Love.
x

Deze story is niet geschikt voor alle leeftijden. Daarom is deze alleen te lezen als je bent ingelogd. Zo houden we Quizlet.nl leuk voor alle bezoekers.

Reageer (5)

  • Altaria

    Ik weet het niet ik vind Max Irons cool, ff een mail sturen naar de mensen van de casting? Wij vinden dat Max Irons Adrian moet spelen!!

    1 decennium geleden
  • Illea

    Oh, en snel verder? (A)

    1 decennium geleden
  • Illea

    Max Irons is leuk, maar ik weet het niet :$
    Ik hoop dat ze me gewoon verrassen met een onbekende maar goede acteur, aangezien ik niemand ken die voor mijn gevoel een goede Adrian is (waarschijnlijk gewoon omdat Adrian awesome is)
    Trouwens, die man die Jesse Zeklos gaat spelen vind ik echt knap xd
    O ja, en heb je de foto van Cameron Monahue (zoiets was zijn naam, hij speelt Mason) al gezien? Die van de staaktraining? Ik was echt aan het fangirl'en toen :)
    En ik blijf maar praten, maar heb je ook al gehoord dat Eddie pas in het 2e deel komt? :(

    1 decennium geleden
  • Mundane

    Ja Max Irons :'D
    Maar oké, super hoofdstukje!

    1 decennium geleden
  • MNMemories

    toen ik zeg maar de boeken las, had ik wel een bepaald beeld bij Adrian, maar ben het kwijt, haha! dus ik vind de fotos die je nu gebruikt wel leuk :)

    1 decennium geleden

Meld je gratis aan om ook reacties te kunnen plaatsen