Hi hi lezertjezz :)
Ik weet dat het al even geleden is maar ik had echt veel huiswerk de laatste tijd en ik had eerlijk gezegd geen zin meer om om half 9 nog een stukje te schrijven ;s
Ik heb me ook aan het lezen gezet in ECHTE boeken nu ;) en ik heb een SUPERMOOI boek gelezen !
Voor de mensen die graag romantiek met een beetje drama lezen : 'De woorden van zijn vingers' is echt supermooi ! xx
Dankje aan GoldenMember om mij dit boek aan te raden ;)
Maar hop ,hier is het nieuwe stukje ; ooh ja ! Als je nog boeken hebt die je me kunt aanraden ,laat ze achter in een reactie en ik ben je heel dankbaar !x
LiamGirl xx

De jongens hadden aandachtig naar Niall's verhaal geluisterd.Persoonlijk hadden ze gewoon gedacht dat Laura nee had gezegd.
Dat verwonderde hen al sterk want die twee waren echt voor elkaar gemaakt.Maar ja,je weet nooit,tegenwoordig schrokken ze van niets meer.
Maar dit verhaal hadden ze niet verwacht.Om het ijs maar te breken na die dodelijke stilte die er nu volgde zei Zayn : "Weet je Niall,ik heb het er ook altijd moeilijk mee als Perrie thuis is en ik ben op tour,of andersom.En ik weet dat het natuurlijk niet hetzelfde is omdat je net de belangrijkste vraag van heel je leven ging stellen,en ze door al haar getater en getater en getater en getater en getater en getater die vraag niet heeft kunnen horen en gewoon naar Milaan is vertrokken,maar ja hoe zou je zelf zijn als je zo'n grote droom had?Ik bedoel ja,ze wil alleen maar haar droom verwezelijken en dat huwelijk zal je dan misschien moeten uitstellen en HEEL misschien zelfs afstellen..."En zo bleef Zayn maar door gaan,hij had niet door dat hij al volledig van zijn punt was afgedwaald en bleef maar gaan zonder enige stop of zelfs zonder adempauze te nemen.Niall zat zijn vriend met open mond aan te kijken en de anderen zaten Zayn aan te gapen met ogen die boekdelen spraken.Na nog wat gebrabbel en getater had Zayn eindelijk door dat alles wat hij zei niet echt een goede indruk maakte op Niall en hij beter terug zou keren naar een iets beknopter vertelseltje."Ow."Zei hij,en grinnikte even."Sorry,ik dwaal denk ik een beetje af." Louis lachte zijn schattige lach."Een beetje?Als je niets zinnigs te zeggen hebt zwijg dan gewoon hé Zayn"Lachte Louis nog steeds. Zayn gooide het eerste voorwerp dat hij vond naar Louis' gezicht en in dit geval was het een klein knuffeltje dat op Niall's bed lag.Louis ving het handig op en stak zijn tong uit.
"Ok sorry,dus het punt is."Vervolledigde Zayn zijn uitleg."Dat je gemakkelijk manieren kan vinden om nog steeds met Laura in contact te blijven!Als ik Perrie mis weet je wat we dan doen?Skypen ! We praten de hele avond op Skype en ik weet dat het niet hetzelfde is,maar we vermaken ons super als we zo met elkaar praten ! Dus weet je wat jij nu gaat doen?" Niall keek Zayn gefascineerd aan."Skypen?"Vroeg hij met een ietwat hese stem."Fout."Antwoordde Zayn weer."Jij gaat nu uitrusten na die nacht op de luchthaven en vanavond maak je je mooi voor haar en skype je met haar !Ik ben er zeker van dat je je meteen beter zal voelen en dat je met een gerust hartje kan gaan slapen."Niall's gezicht klaarde helemaal op na de peptalk van Zayn en hij zag het helemaal zitten.Hij kleedde zich uit,kroop onder de lakens en de jongens verlieten de kamer.Eenmaal bij de trap aangekomen knikten de anderen goedkeurend naar Zayn en kreeg hij hun complimenten omdat hij hun vriend had weten op te vrolijken.Wanneer ze wisten dat hun taak goed was volbracht vertrokken ze naar huis en Niall viel al snel in een diepe, en zeer rustige slaap.

______________________________
Ik weet dat er niet zoveel gebeurde nu ,maar ik hoop toch dat jullie het een beetje goed vonden?
Morgen skyppee :))
Vergeten jullie geen reactie achter te laten met wat je ten eerste van het verhaal vond en of je ten tweede goede boeken hebt gelezen die je me kan aanraden :)
Nog veel leesplezier en groetjes: )
LiamGirl x

Reageer (2)

  • DreamerAxie

    verliefd op alle 3 van Maren Stoffels, Evermore van Alyson Noël,Toen De Zwanen Kwamen van Lucy Christopher :)

    1 decennium geleden
  • Chasing1D

    Fantastisch! Mm, ik ben geen boektype.. Al zijn sommige verhalen hier niet veel verschil met boeken uiteindelijk haha! (: (flower)

    1 decennium geleden

Meld je gratis aan om ook reacties te kunnen plaatsen