Prologue.
Lily Jools.
Genietend zit ik samen met Emily op de bank in haar tuin. Het is hartje zomer en het weer is geweldig. Aangezien Emily een schitterend grote tuin heeft, ben ik hier de meerderheid van de tijd te vinden. Het is alweer 3 dagen geleden sinds de signing van One Direction, waar we enorm fan van zijn. Een glimlach ontstaat meteen op m’n gezicht en ik denk terug aan die dag.
Het is ondertussen begonnen met regenen, alles behalve zachtjes. Het giet met bakken uit de lucht, maar gelukkig zijn we er bijna, bijna bij onze idolen. “Oh my god, Lil!” Hoor ik Emily in m’n oor schreeuwen. Ik kijk haar blij aan en begin te springen. “We moeten wel rustig blijven, dat vinden ze alleen maar leuk!” Emily knikt, maar ik ben nog niet uitgepraat. “Niet ons plan vergeten! Als ik bij Liam sta, moet je het doen.” Liam zit in het midden van de 5 jongens. Niall zit aan het begin, Zayn naast hem, dan dus Liam en na Liam komen Harry en Louis. Er staan nog maar 2 meisjes voor ons en dan mogen we de verhoging al op. Het lijkt wel eeuwen te duren voordat we eindelijk aan de beurt zijn. Ik kom bij Niall aan, praat kort met hem, geef hem een knuffel en maak snel een foto. Met Zayn heb ik iets korter de tijd, van hem krijg ik een high-five. Als ik bij Liam aangekomen ben, werp ik kort een blik op Emily en ik knik dan. Dit is het moment.
“Lily? Hallo?” Ik word uit m’n gedachten gehaald door Emily die met haar hand voor m’n ogen zwaait. “Je mobiel ging. Misschien is het je moeder, die zegt dat je mag blijven slapen.” M’n mond vormt een ‘o’ en snel pak ik m’n mobiel uit m’n tas. Een nieuw Whatsapp-berichtje. Ik ontgrendel m’n mobiel en open dan het berichtje, van een onbekend nummer. Verbaasd open ik het en ik begin te trillen. Oh my god. Van een buitenlands nummer. Zou dit..? Nee, dit kan haast niet. “Em?” Breng ik trillerig uit. “Ja?” “Ik denk dat ze ons briefje hebben gevonden.”
Reageer (4)
Vet! Snel verder!!
1 decennium geledenasdfghjkl, verder!
1 decennium geledenLsltoelglslqrvoskwktbos verder
1 decennium geledenOehhh abo!!!!
1 decennium geleden