Hoop you people Like The Story!!!


XxX Girl89

Bella POV
We waren al een paar uur in het park, we hadden gevlogen op bezems, gedueleerd, gegeten en gedronken, in achtbanen gezeten en al een klein lesje toverdranken bijgewoond. Toen we de hoek om liepen om naar het kasteel toe te lopen kwamen we Aurora met haar groepje tegen. Ze straalde helemaal, Edward bleek haar pakezel te wezen, hij droeg ondertussen al twee tassen, waarvan ik niet wist wat er in zat. Ik had gelukkig nog niet zoveel gekocht, waar moest ik dat trouwens allemaal laten in me kleine slaapkamer? Ach tja we maakte lol en al snel hadden we het eerste foto rolletje vol. Ik ga me kleine zusje een vlotte snelle knuffel en werd alweer mee getrokken door Jasper. Hij is eigenlijk wel een erg leuke jongen, ik hoefde me niet anders te gedragen en voelde me steeds meer mezelf, ook wanneer Aurora bij me in de buurt kwam voelde ik me nog steeds de zelfde Bella, geen rare maskers meer. Het voelde goed, eindelijk iets waar ik me geen zorgen meer over hoefde te maken, al snel werd door Jasper mijn gedachten al weer verstoord, hij trok mij een snoepwinkeltje binnen, "zou Bells wat voor lekkers wil jij hebben?" vroeg hij met ze zachte zwoele stem, ik voelde me een beetje rood kleuren keek even rond en bacht dat ik maar twee dingen graag wilde proeven. "Ummz, de Chocolade kikkers, en de smekkie's in de verschillende smaken lijkt me wel wat" zei ik grinnikend. Jasper knikte en schepte wat snoep voor me in een zak, ook pakte hij een klein stapeltje Chocolade kikkers en rekende hij het af. Hij stopte alles in de tas die we bij ons droegen en samen liepen we weer het winkeltje uit.

Reageer (1)

  • Tyche_

    SNEL VERDER!!

    1 decennium geleden

Meld je gratis aan om ook reacties te kunnen plaatsen