Foto bij Day 23

Heej mensjes,

Morgen 2 SO's en een PW.. :(
Volgende hoofdstukje weer Niall POV :)

Xx

Rosie, mijn zusje.. Ik voel een traan over mijn wang lopen. Ik mis haar echt heel erg, hoe we vroeger kattekwaad uithaalde en dat nieuwe jongtje, Niall pesten.. Wacht Niall? Nee dat is onmogelijk, Niall uit onze buurt had bruin haar. Hij was net nieuw en toen vond ik hem eigenlijk meteen al leuk maar Rosie verafschuwde hem, ze had echt een hekel aan hem terwijl hij helemaal niks verkeerd deed. Ik wist eigenlijk helemaal niks van hem alleen zijn naam, ik kon nooit met hem omgaan.. Ik stap uit mijn bed en laat mijn voeten in mijn sloffen glijden. Ik kijk op de wekker en zie dat het 5 uur in de ochtend is. Ik moet dit gewoon even aan Harry vertellen. Ik loop naar de deur naast mijn kamer 'Harry?' fluister ik en ik kijk naar de deken waar een mensvormige bobbel onder ligt. Ik hoor een gekreun van Harry's kant komen. 'Harry?' vraag ik nog een keer. 'Scar?' vraagt hij slaperig terug, hij draait zich om zodat ik zijn gezicht kan zien. Ik loop naar hem toe en ga op de rand van zijn bed zitten. 'Zeg maar Scarlett.' zeg ik met een glimlach 'Je herinnert je naam weer.' zegt hij verbaast en komt overeind zitten. Ik knik 'Ik heriner me alles weer, Er was een storm op zee, ik werd over boord gegooit, mijn vader wou mij nog achterna maar hij werd tegen gehouden.. Zo ben ik dus op het eiland terecht gekomen.' mompel ik een beetje terwijl ik goed mijn hoofd pijnzig. 'Weet de rest dit ook al?' 'Nee, jij bent de eerste die ik dit vertel, want je bent mijn beste vriend.' zeg ik en ik sla mijn armen om hem heen. 'Jij ook die van mij' fluistert Harry in mijn oor. Ik laat hem los en kijk hem aan 'Morgen vertel ik het wel aan de andere, maar nu ga ik weer slapen.' zeg ik als ik zie dat het half 6 is.

De zonnestralen schijnen in mijn gezicht waardoor ik gefrustreert mijn deken over me hoofd heen trek. Grrr, waarom schijnt de zon niet gewoon als ik dat wil? Ik trek de dekens van mijn hoofd af en sta op van mijn bed. Ik rek me uit en slof naar beneden, alleen Liam en Louis zijn al wakker. 'Waar is de rest?' vraag ik terwijl ik voor de zekerheid nog even rond kijk. 'Ze slapen nog.' zegt Liam 'En Daniëlle?' 'Die is weer naar huis.' zegt hij en hij slaakt een een teleurgestelde zucht. 'Wanneer komt ze weer terug? Ik moet jullie allemaal wat vertellen.' 'Wat dan?' zegt Louis terwijl hij me nieuwschierig aankijkt. Ik grinnik even omdat hij een heel grappig gezicht opzet. 'Dat vertel ik pas als iedereen er is.' meteen na dat ik dat gezegt heb rent Louis als een speer naar boven. 'Wat gaat hij doen?' vraag ik aan Liam die zijn schouders ophaalt. Mijn vraag word snel genoeg beantwoord als ik allemaal geram op deuren hoor en 3 slaperige kopjes en vrolijke Louis de trap afgelopen zie komen. 'Nu is iedereen er, vertel je het nu?' vraagt Louis die het haast niet uithoud van nieuwschierigheid. 'Oke, ik heriner me weer wat er is gebeurt, en mijn echte naam is Scarlett, Scarlet Johnson.' zeg ik en ik zie Niall schrikken als ik mijn hele naam zeg.

_____________________

Ik heb missien een iedee, ik schrijf altijd rond de 400 woorden..
Per kudo die ik krijg ongeveer + 100 woorden(H)
Win - win situatie:)

Reageer (2)

  • Azriel

    LOL nu moet je 800 woorden schrijven xd

    1 decennium geleden
  • Meganf

    Gied idee en leuk stukje wel zielig dat niall werd gepest door hun

    1 decennium geleden

Meld je gratis aan om ook reacties te kunnen plaatsen