Girl89 AGAIN!!!

Bella POV
Na een lange autorit kwamen we bij het pretpark aan, ik keek me ogen uit dit is echt zo gaaf, een Harry Potter pretpark dat is toch niet te geloven. Carlisle ging in checken hij verdeelde ons in groepjes, groepje 1 was: Aurora Alice en Edward, groepje 2 mijn groepje bestond uit minder mensen, ik was samen met Jasper, Rosalie ging samen met Emmet, en Esmee en Carlisle gingen ook samen, af en toe zouden ze even langs komen om te kijken, uiteraard mochten we ons ook gaan samenvoegen als we dat wilde. Al snel was Aurora vertrokken met Edward en Alice. Jasper glimlachte kort na mij en trok me aan me hand mee door het park, "zo waar wil je als eerste heen" zei hij met een grote grijns, ik haalde me schouders op er was ook zoveel om te kiezen. "Ik weet niet er is zoveel ik kan niet kiezen." zei ik met een rood hoofd, hij knikte en trok me maar mee naar het duelleer spel. We stonden in een rij te wachten en af en toe kwamen der mensen uit de rij vandaan en liepen weg al snel maakte de rij schot en stonden wij vooraan. We kregen ieder een stok aangerijkt ik stak me hand op en trok me eigen staf uit me zak vandaan, heel raar maar soms heb ik die dingen gewoon bij me. Als of ik een voorgevoel had dat ik soms die spullen wel goed kon gebruiken. Samen met Jasper liep ik het grote veld op en we groette elkaar nog even, al snel snapte we de spelregels en schoten we spreuken op elkaar af. Ik kon die van Jasper bijna allemaal ontwijken, waarna Jasper vaak de genade slag terug kreeg en een soort van tol leek te worden als ik hem raakte.

Er zijn nog geen reacties.


Meld je gratis aan om ook reacties te kunnen plaatsen