Sorry klein mini hoofdstukje...

Zal snel weer groter schrijven..

XxX Girl89

Bella POV
Ik kwam net terug met Aurora van het shoppen, we waren er eindelijk ingeslaagd om de juiste spullen te kopen voor het onwijs gave feest, waar we naar toe gaan. Ik wist nog steeds niet wie mij naar bed had gebracht en wie me had verkleed, het maakte me best wel een beetje verlegen en eigenlijk ook best wel angstig. Was gewoon in slaap gevallen op de bank, terwijl ik ook eigenlijk gewoon net zo goed naar bed kon gaan toen ik merkte dat ik wegzakte. Maar ik moest weer eens eigenwijs zijn, ach het maakt me eigenlijk niet zo super veel uit, maar het is gewoon fijn om te weten wie me daarbij geholpen heeft. Het is een beetje gevoel van vertrouwen, die ik dan kan opbouwen in me zelf, maar ook naar andere toe. We liepen nu richting boven en ik stalde alles uit, het was niet veel wat ik gehaald had maar was der blij mee, ik had nu twee uniformen, waarvan eentje al wel bijna te klein was. Maar toch paste ik hem nog, en viel het eigenlijk niet zo super veel op. Aurora liep met Edward mee, en ik struikelde weer terug naar beneden naar de woonkamer. Ik tuurde wat voor me uit en dacht rustig na.

Er zijn nog geen reacties.


Meld je gratis aan om ook reacties te kunnen plaatsen